Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
voor de rest zie specs
lijkt me imho toch echt aan de kaart zelf te liggen als een ander merk gf4 ti4400 het wel goed doet
Waarschijnlijk gebruikt Club3d gewoon slechte filters.
Club3d Radeon 9000 presteert slecht
Heb nu een GigaByte Radeon 8500 en die is een stuk beter.
Toch staat er bij 1280x960 100Hz "good" bij de Club3D...
ik heb natuurlijk geen drol aan zo'n kaart
ga zo maar ff m'n oude viper II terug erin stoppen want hier krijg ik barstende koppijn van
Edit: Bij de ti4200 gaat het beeld wel vreselijk vervormen bij 1280x1024. Ligt gewoon aan Club3D dus.
Ik kan ook nog ff proberen om de dvi naar vga converter aan sluiten alhoewel ik betwijfel of dat iets oplost
I know maar met een converter stekker kun je er ook gewoon een normaal crt scherm op aansluitenHaPpY_MuShRoOm schreef op 19 oktober 2002 @ 13:37:
DVI? Dat is toch voor TFT? Voor gewone schermen moet je gewoon VGA doen...
Verwijderd
ja dat heb ik inmiddels wel begrepenSonyEricsson schreef op 20 oktober 2002 @ 07:05:
snap je nu waarom je maat perse die kaart wilde en niet die club3d
Verwijderd
Nu een Gigabyte en dik tevreden, heerlijk (en mooi) kaartje.
(Beide radeon 8500 64mb 275/275)
Verwijderd
Op de dvi in/out, heb ik mijn JVC GR DVX 507 digitale video/FOTO Camera op zitten.
De DVI aansluiting heeft gewoon een aantal pinnen die niet gebruikt zijn. Hier wordt gewoon het analoge CRT signaal door gegeven. Je converter heeft dus alleen maar de draden aangesloten aan de extra pinnen waar het analoge signaal door weer wordt gegeven.
Het is dus niet iets wat het beeld beter maakt, maar gewoon een ander soort stekker om je monitor mee aan te sluiten.
Voor LCD monitoren geldt dit natuurlijk niet.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB