Ik heb dus windows xp home geinstaleerd . Ik heb windows 98 upgegraded en dus zit ik met het fat32 systeem. Ik wil graag naar het ntfs systeem over stappen. Maar hoe doe ik dat met windows xp erop? Ik kon geen bruikbare artikelen vinden in de search. Als er wel artikelen zijn te vinden met welke woorden moet ik zoeken?
Je hebt niets in de search kunnen vinden?
[search=ntfs converteren]
FAT32 -> NTFS converteren
[rml][ XP] FAT converteren naar NTFS op XP/OS-partitie[/rml]
Heb je ook al eens op F1 gedrukt? Probeer wellicht het programmaatje convert eens, en anders kun je Partition Magic gebruiken
.
Wat doet dit verder in Opslagmedia & I/O Controllers, lijkt me meer iets voor Windows Operated Systems of Software Algemeen. OM is meer voor hardwarematige-problemen
.
[search=ntfs converteren]
FAT32 -> NTFS converteren
[rml][ XP] FAT converteren naar NTFS op XP/OS-partitie[/rml]
Heb je ook al eens op F1 gedrukt? Probeer wellicht het programmaatje convert eens, en anders kun je Partition Magic gebruiken
Wat doet dit verder in Opslagmedia & I/O Controllers, lijkt me meer iets voor Windows Operated Systems of Software Algemeen. OM is meer voor hardwarematige-problemen
Oke sorry, maar ik kon niet zo goed iets vinden in de search. Maar kan het echt niet fout gaan met dat x: /fs:ntfs of kan ik beter partition magic gebruiken.
Het staat zelfs letterlijk op de site van Microsoft (support.microsoft.com): HOW TO: Convert a FAT16 or FAT32 Volume to NTFS in Windows XP. Lijkt me verstandig dat je dit eerst doorleest, dan weet je wat de risico's zijnVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 12:27:
Oke sorry, maar ik kon niet zo goed iets vinden in de search. Maar kan het echt niet fout gaan met dat x: /fs:ntfs of kan ik beter partition magic gebruiken.
ja hij staat dus op c: Kan ik het dus nu vergeten? En kan ik het gewoon bij opdrachtprompt doen of moet ik een bootfloppie maken.
Er wordt toch wel van jou als Tweaker zijnde verwacht dat je een beetje fatsoenlijk met de Zoek kan omgaan

Je hebt tot zover wel meer dan genoeg hints en suggesties gekregen
Mocht je in de toekomst weer een topic op GoT te willen openen, dan vraag ik je met klem om de FAQ Forumgedrag aandachtig door te nemen. Mede daardoor help je min of meer te voorkomen dat het algehele niveau van GoT keldert door topics als deze
Je hebt tot zover wel meer dan genoeg hints en suggesties gekregen
Mocht je in de toekomst weer een topic op GoT te willen openen, dan vraag ik je met klem om de FAQ Forumgedrag aandachtig door te nemen. Mede daardoor help je min of meer te voorkomen dat het algehele niveau van GoT keldert door topics als deze
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()