Ik heb thuis een website gemaakt gebaseerd op phpnuke
deze draat goed en is niets mis mee (gelukkig).
Nu wil ik deze online gooien en heb een account bij lycos aan gemaakt (50mb, php en sql).
Ik heb al m'n php bestanden etc. geupload (behalve m'n sql database).
Als ik maar m'n page ga doet ie niets, en blijft deze laden (15min. op planet adsl) en krijg geen melding bij IE, nu heb ik mozilla geinstalleerd en als ik dan naar m'n page ga krijg ik wel een melding: redirection limit for this url exceeded. unable to load the requested page.
thuis is er niets mis, ook als ik naar de pagina ga (terwijl mysql niet draait) pakt ie 'm wel krijg alleen een boel meldingen dat ie niet naar de mysql database kan connecten.
Waar kan dit aan liggen?
ik ga nu die sql d'r aan koppelen, maar ik denk niet dat 't dan opgelost is
iemand ideeen?
//edit
ik had 'm thuis dus getest op een windows machine (php triad
) lycos draait dacht ik op linux servers, misschien dat dit uit maakt?
deze draat goed en is niets mis mee (gelukkig).
Nu wil ik deze online gooien en heb een account bij lycos aan gemaakt (50mb, php en sql).
Ik heb al m'n php bestanden etc. geupload (behalve m'n sql database).
Als ik maar m'n page ga doet ie niets, en blijft deze laden (15min. op planet adsl) en krijg geen melding bij IE, nu heb ik mozilla geinstalleerd en als ik dan naar m'n page ga krijg ik wel een melding: redirection limit for this url exceeded. unable to load the requested page.
thuis is er niets mis, ook als ik naar de pagina ga (terwijl mysql niet draait) pakt ie 'm wel krijg alleen een boel meldingen dat ie niet naar de mysql database kan connecten.
Waar kan dit aan liggen?
ik ga nu die sql d'r aan koppelen, maar ik denk niet dat 't dan opgelost is
iemand ideeen?
//edit
ik had 'm thuis dus getest op een windows machine (php triad