Nee, niet weer! Dit is de derde keer dat hier een topic over geopend wordt in één maand.
Y- en T-connecties (dus met drie lijnen vanuit één vertex) zijn NIET toegestaan. Niet. Nooit. Ook morgen niet.
En de surface-modifier, die neemt er genoegen mee dat je ze met 3d snap op exact hetzelfde punt zet, die hoeft ze niet geweld te hebben.
Y- en T-connecties (dus met drie lijnen vanuit één vertex) zijn NIET toegestaan. Niet. Nooit. Ook morgen niet.
En de surface-modifier, die neemt er genoegen mee dat je ze met 3d snap op exact hetzelfde punt zet, die hoeft ze niet geweld te hebben.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Oeps nou tnx anyway, ennuh ik kan ze dus ook met fuse op exact dezelfde plaats zetten.Oogst schreef op 19 oktober 2002 @ 11:18:
Nee, niet weer! Dit is de derde keer dat hier een topic over geopend wordt in één maand.
Verwijderd
Nou dat lijkt me erg duidelijk. Het is afgelopen tijd al vaker langsgeweest. Met de search vond ik in 2 minuten een topic waarin Oogst hetzelfde zegt als nu. Dus ook voor 'weld spline' even zoeken svp
Dit topic is gesloten.
![]()