[Ati 9700 Pro] 2d kwaliteit

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Eigenlijk wou ik dit in het redeon topic posten. Maar aangezien deze er niet meer benaderbaar is...

Het gaat me dus om 2d kwaliteit. Destijds heb ik de Leadtec Geforce 3 gekocht omdat in de reviews zo lovend werd gesproken over de 2d kwaliteit. Nou dat valt me dus vies tegen op een 22'' monitor :(

Nu wordt Ati altijd gelooft om hun 2d kwaliteit en zit ik dus te dubben om de Radeon 9700 Pro te kopen. Ik heb al vele reviews gelezen, maar zou graag van gebruikers horen hoe "scherp" hun desktop overkomt.

Verwijderd

Ik heb een club3d 9700 pro draaien op een Sony W900 (24") met resolutie 1920*1080 en een 17" als 2de scherm. Nou perfekt gewoon

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Klinkt goed junkles! Ik weet niet wat voor kaart je voor de 9700 pro had, maar zie je echt verbetering?

Verwijderd

Daarvoor had ik een Gainward GF2 Cardexpert GS twinview, ik moet zeggen dat de Ati net wat scherper is, maar daar ben je zo aan gewend dat het moeilijk wordt om het verschil te zien. En met alleen een goede kaart kom je er natuurlijk niet, combi met monitor is natuurlijk altijd belangerijk

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
-= Radeon Topic - Deel 61 =-

Dit topic is nog gewoon open hoor :)

Dit topic is gesloten.