[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Yes! Ik heb een Win98 disk gevonden en die wil wel formatten nadat ie een RAMdrive heeft gemaakt
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
windows 3.x kan niet werken met dos 7 en hoger 
je moet dus dos 6.x hebben, daarmee formateren en dan installeren
je moet dus dos 6.x hebben, daarmee formateren en dan installeren
Ik heb hem al geformateerd, nu ben ik die negen DiskX files aan het copy'en, dan uitpakken, en dan Setup runnen. Zou moeten werken, toch bedankt
ok, moet je straks niet komen huilen dat windows niet startChimera2k2 schreef op 19 oktober 2002 @ 10:35:
Ik heb hem al geformateerd, nu ben ik die negen DiskX files aan het copy'en, dan uitpakken, en dan Setup runnen. Zou moeten werken, toch bedankt
Belangrijk voor Win3.x is dat je HDD in FAT16 is gepartitioneerd.
Win3.x is een shell op DOS en stelt alleen minimum eisen aan de DOS versie, geen maximum en draait dus perfect op de DOS van Win9x. (vroeger vaak naast elkaar gedraait)
Win3.x is een shell op DOS en stelt alleen minimum eisen aan de DOS versie, geen maximum en draait dus perfect op de DOS van Win9x. (vroeger vaak naast elkaar gedraait)
trueSinclair schreef op 19 oktober 2002 @ 10:47:
Belangrijk voor Win3.x is dat je HDD in FAT16 is gepartitioneerd.
waar haal je dat vandaan, laatst nog gedaan, moest 3.11 nog hebben, dus booten met w98 bootflop paritie (fat16) gemaakt, geformateerd etcWin3.x is een shell op DOS en stelt alleen minimum eisen aan de DOS versie, geen maximum en draait dus perfect op de DOS van Win9x. (vroeger vaak naast elkaar gedraait)
win3.11 geinstalleerd, ging prima, maar windows kan niet starten
Ok, daar ben ik na DNS uitval dus ook achter
. Dat word een zoektocht houden naar DOS 
Oh en Erkens:
Oh en Erkens:
ik zei het niet om te pesten, ik vertel alleen mijn ervaringenChimera2k2 schreef op 19 oktober 2002 @ 11:21:
Ok, daar ben ik na DNS uitval dus ook achter. Dat word een zoektocht houden naar DOS
Oh en Erkens:
blij dat je erachter bent gekomen
had je maar moeten luisteren
edit:
suc6
Thanx Erkens voor je hulp, hij is nu up & running...
Pagina: 1