Toon posts:

Geforce kaduuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Windows wou niet meer opstarten dus heb ik em gereinstalld, nou ben ik tot de conclusie gekomen dat het met me ideokaart drivers te maken heeft, win loopt vast na 10/20 sec, ik heb em nu als standaart pci kaart geinstalld en nu werkt ie wel/

Ik gebruik de 6.31 drivers van nVidia en die gebruik ik al 6 weken, dus lijkt me niet daar door te komen, kan et zijn dat me videokaart kaduuk is?

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Lijkt me niet zo heel waarschijnlijk. Probeer eens in de safemode alle videokaarten in je apparaatbeheer te verwijderen en dan de laatste nvidia drivers te installeren.

Welke kaart is het trouwens ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enkele weken 6.31 van nVidia.com draaien icm de nieuwste via 4in1 drivers,nog nooit geen problemen mee gehad, tot nu dan.

Het kan natuurlijk ook aan me AGP poort liggen, als ik de Via drivers in turbo mode installeer kom ik windows niet in, als ik em in standaart mode installeer duurt et 20sec voordat ie vastloopt.

Edit: het gaat om de creative geforce DDR

Verwijderd

Moge hij in Vrede Rusten

Moge De Heer De Geforce Zegenen

Verwijderd

Topicstarter
Dank U dominee bazza.

Verwijderd

Dank u Stranger ;)

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Ik heb ook wel eens vreemde kuren gehad met mijn G400... het enige dat toen werkte was fdisk, de hele boel formateren en opnieuw instaleren. Maar toen deed alles het weer als een zonnetje :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb dus ff de Viper 770 van dominee bazza in me pc gepleurd en die werkt prima met de 6.31 drivers, ik ga nog ff mijn geforce in een andere pc plaatsen maar het is dus iig de videokaart die het probleem is.

Verwijderd

ik had die vastlopers dus bij W2K na de install
van m'n gforce4 drivers

heb eerst SP2 geinstalled en daarna allernieuwste drivers van nvidia ( 4.39 4 in 1 & 29.40 ) + AGP patch 4.11B

nu nog uit en aanzetten proberen want hij kan de config van slag laten raken waardoor ie na een shutdown weer in hetzelfde probleem terecht komt

Dat heb ik namelijk al meerdere keren gehad en dan heb ik een splinternieuwe Asus gforce 4 TI 4600

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 12:27 schreef Markonos het volgende:
ik had die vastlopers dus bij W2K na de install
van m'n gforce4 drivers

heb eerst SP2 geinstalled en daarna allernieuwste drivers van nvidia ( 4.39 4 in 1 & 29.40 ) + AGP patch 4.11B

nu nog uit en aanzetten proberen want hij kan de config van slag laten raken waardoor ie na een shutdown weer in hetzelfde probleem terecht komt

Dat heb ik namelijk al meerdere keren gehad en dan heb ik een splinternieuwe Asus gforce 4 TI 4600
Hoezo oud topic terug halen :+ :?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

LoL, dit topic was van mij, 2 nicks terug :D

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 00:34 schreef Kremers het volgende:
LoL, dit topic was van mij, 2 nicks terug :D
Oh een Kloontje :D

Moge de heer genade hebben over uw ziel en account.

• Eleison667
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 10:30

Eleison667

from other space

niet spotten met mijn geloof losers

am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op woensdag 29 mei 2002 11:58 schreef Jobah het volgende:
niet spotten met mijn geloof losers
:?

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 12:07 schreef Erazzzer het volgende:

:?
Zijn geloof is "losers" ;)

Verwijderd

Kremers : je 2 andere nicks zijn gebanned, check je mail zometeen maar even.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.