Toon posts:

{chello} Geen email meer ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb chello, altijd werkte de meel goed. Tot op een dag dat hij niet meer wou veriferen. Hij gaf dan de melding om de gebruikersnaam + wachtwoord in te voeren. Alles netjes ingetikt van het chello formulier maar weer is het niet goed. Ik heb dit eerder ook al eens gehad, toen heb ik na sjello gebeld en toen stond die op inactief. :S:S Kan dat zomaar?

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

met Chello? Jah.
Gewoon nog eens wachten, DRIE KWARTIER in de rij staan, en dan ff 20 seconden bezig om je pass te changen. happens hier ook wel eens.

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Verwijderd

Ja hoor, dat kan zomaar. Ik heb gemerkt dat de mailserver er af en toe wel eens uit ligt. Ik denk dat je je weinig zorgen hoeft te maken, als je maar zeker weet dat je alles goed hebt ingetypt. Ik heb dit ook wel eens, en na een tijdje doet hij het weer.
Of heb je misschien een firewall draaien die alles tegenhoudt?
Je kan trouwens via de website van chello ook je mail lezen.

Gewoon wachten is het beste, dit komt wel eens vaker voor, en heeft waarschijnlijk niks met je account te maken. Als hij het morgen nog niet doet dan zou ik als ik jou was stipt om 8 uur bellen, want dan is de kans het grootst dat je ze zo (10 minuten wachten of zo :)) te pakken krijgt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2002 09:48 . Reden: aanvulling ]

Verwijderd

Topicstarter
ja weet ik via de chello site, maar daaar geeft hij ook aan invalid password or user duz wat zou het zijn?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53
Het is niet leuk, spreek uit ervaring :(, maar Belluh!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 22:52
Chello alweer brak :\ - Volume II

Zou je daar verder willen gaan? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.