[xp] Monitor Powersave stand.

Pagina: 1
Acties:

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:12

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Topicstarter
Ik heb mijn Monitor ingesteld dat deze uitgaat na 10min geen gebruik. Dit heb ik gedaan bij de powersave instellingen. Ik vergrendel mijn werkstation altijd als ik erbij weg loop. Maar dan gaat mijn monitor niet meer uit na 10min. Als ik niet vergrendel wel.

Hoe kan dit?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Verwijderd

Omdat als je je workstation vergrendeld deze niets meer doet tot je em weer van de vergrendeling afhaalt lijkt me!?

Maar waarom druk je niet gewoon je monitor uit als je je werkplek verlaat, toch net zo makkelijk opzich!?

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
Niet echt lekker. Ik loop heel vaak heen en weer. En ik heb een 22". Deze maakt een hele harde knal als hij opstart. Mijn bureau trilt dan helemaal.

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
Ik zit nog steeds met dit probleem, zelfs als ik mijn pc niet vergrendel gaat de monitor niet in powersave stand. Ik heb al een heleboel aanpassingen gedaan bij de settings niks lijkt te helpen. Hoe kan dit?

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
Waarom gaat mijn monitor niet in standby?????? (kick)

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:59

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Kan je niet gewoon system-standby doen, dan gaat je monitor uit en wanneer je em weer aandoet, moet je weer inloggen (in Win2K althans, neem aan dat het bij XP hetzelfde gaat)

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:11

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Centaur schreef op 09 January 2003 @ 17:54:
Kan je niet gewoon system-standby doen, dan gaat je monitor uit en wanneer je em weer aandoet, moet je weer inloggen (in Win2K althans, neem aan dat het bij XP hetzelfde gaat)
Mee eens :Z

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
Centaur schreef op 09 January 2003 @ 17:54:
Nee, mijn pc kan niet in standby, omdat ik altijd remote desktop gebruik en tevens aan het downloaden ben. Het gaat erom dat mijn monitor uitgaat zodra ik 10 minuten niet meer achter mijn pc zit.

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
Ik zit jammergenoeg nog steeds met dit probleem. :(
Ik heb nu echter een geheel andere configuratie en een fresh install.
Een poosje is de monitor wel instandby gegaan als ik de pc vergrendelde, maar de laatste weken blijft mijn monitor de hele tijd weer aan. :(

Heeft iemand ideeen hierover? Is er wellicht software die het probleem kan veroorzaken?

Ik heb draaien: Trillian, Norton Systemworks 2003 (alleen antivirus en speeddisk),Outlook XP, Downloadaccelerator en altijd een aantal internet explorer
vensters openstaan.

Pagina: 1