pfff, dat komt wel goed hoor, ik heb geen zin om in een forum dat gaat over
FORUMBELEID te gaan zitten mieren over 4,50 of 5,00 euro. Dat komt wel goed, we hebben nu officieel advies daarvoor aangevraagd. Een taalkundige discussie komt ook wel goed, doe die maar via mail.
Ga anders als je het ECHT enorm belangrijk vindt even verder in dat andere notesdraadje, hier worden namelijk weer dezelfde vragen gesteld van mensen die die andere topics niet eens gelezen hebben.
En nee, mails naar users hoeven we niet weg te gooien, als je het andere topic gelezen had, had je geweten dat zaken alleen persoonsgegevens zijn als ze direct gekoppeld zijn aan een mailadres in een database. Ik heb die mails verstuurd, ze staan in mijn " database " (sent items genaamd) en ik ben geen bedrijf, dus dat werkt niet zo.
Zie andere notesdraadje, dit gaat weer heerlijk over hetzelfde dus. (sorry, maar ik heb geen zin om weer uren tijd in een draadje te steken dat weer helemaal uit de hand gaat lopen omdat iedereen weer van die indianenverhalen gaat neerzetten en dat wij dat weer recht kunnen lullen.

). Het antwoord is gegeven, de systemen zijn klaar en mensen kunnen notes opvragen voor een wettelijk vastgesteld maximaal bedrag en daar gaan we niet boven zitten.
En nee je krijgt geen wit blaatje als je geen notes hebt, want je hebt ook ip-adressen, en allerlei andere dingen in onze DB staan, die je allemaal krijgt te zien (de eigenlijke persoonsgegevens die aan je IP gekoppeld zijn, notes zijn IMO nog steeds meningen en hebben geen reet met persoonsgegevens van doen, maar als de wet anders beslist, so be it)
Klaar.