Toon posts:

[Meuktracker] FreeBSD 4.7 nog steeds niet gepost

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een meuksubmit gedaan, toen FreeBSD 4.7-RELEASE op de officiële FTP site te downloaden was. Bovendien had ik ook een heel verhaaltje geschreven wat naar mijn mening heel goed gebruikt had kunnen worden.

Twee dagen later nadat ik nog geen meukpost had gezien, heb ik het voor de zekerheid nog maar eens gedaan. Ook was op dat moment de release officiëel. Dat wil zeggen, dat op de freebsd.org site de officiële announcement stond.

Nu, anderhalve week later, zie ik nog steeds geen meukpost van FreeBSD 4.7-RELEASE.
Ik begrijp dat jullie het druk hebben, maar een nieuwe release van FreeBSD lijkt me toch wel belangrijk genoeg om de aandacht te krijgen die het naar mijn mening verdient. Alle vorige releases van FreeBSD staan immers ook in de meuktracker.

Maargoed, graag jullie commentaar en het verzoek alsnog een meukpost te maken. :)

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Er wordt teveel gesubmit, dus het lijkt me niet handig om te gaan dubbelsubmitten want dan komen ze er helemaal niet meer doorheen. Verder ben ik het helemaal met je eens. Een heleboel 'grote' updates komen niet in de meuktracker; om er een paar te noemen: jv16 PowerTools 1.1.0.149 RC2, QuickTime 6.0.2, Copernic Agent Professional 6.0, FlashFXP 2.0 build 902, BearShare 4.0.7 build 2, WinAce 2.30 beta 1, PowerStrip 3.30 beta build 349, Nero CD Speed 1.01.3, Windows Media Player 9.0 build 2903. Ik snap dat over wat er precies wel en niet geplaatst wordt te discussiëeren valt, maar een aantal bekende programma's komen 'ineens' niet meer in de meuktracker terwijl ze er al heel lang in kwamen bij elke beta en gelekte versie en dan komen er nu wel plug-ins of andere minder belangrijke nieuwe versies in de meuktracker. Niet al te consequent naar mijn idee...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik zie een hoop beta's, builds en RC's in dat lijstje staan hedskes, als er te weinig mankracht is zijn dat natuurlijk de dingen die het snelst afvallen. Bovendien is het zo dat submits na 3/4 dagen verdwijnen als ze nog niet gepost zijn. Het enige wat er dan nog aan reacties komt is "oud :Z" enzo. Neemt natuurlijk niet weg dat het jammer is dat sommige dingen gemist worden. We hebben nu weer 4 meukposters, maar toch is dat blijkbaar nog niet genoeg.

Professioneel Hyves-weigeraar

• 4AMD
Er zitten inderdaad een aantal niet-final's tussen, maar er werd eerder wel altijd melding gemaakt van die betreffende programma's, dus al te consequent vond ik het niet. Finals gaan inderdaad voor beta's en andere niet-final's, als je zou moeten kiezen.
Als er nog meukposters nodig zijn, ik wil graag. :9

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:03

Jimbolino

troep.com

goed idee om hedskes als meukposter aan te nemen, want de meuktracker kan wel wat meer dan 2 updatejes per dag gebruiken...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 02:40:
Ik heb een meuksubmit gedaan, toen FreeBSD 4.7-RELEASE op de officiële FTP site te downloaden was. Bovendien had ik ook een heel verhaaltje geschreven wat naar mijn mening heel goed gebruikt had kunnen worden.
Deze heb ik gezien, maar niemand had er eigelijk tijd voor om deze te posten. En nu is het ondertussen al drie keer door iedereen gelezen op internet en om deze nu nog eens te gaan posten is wel laat.
Twee dagen later nadat ik nog geen meukpost had gezien, heb ik het voor de zekerheid nog maar eens gedaan. Ook was op dat moment de release officiëel. Dat wil zeggen, dat op de freebsd.org site de officiële announcement stond.
Nooit dingen dubbelsubmitten, we hebben het nu al druk genoeg en om die dingen _nog_ een keer door te nemen en na te kijken of deze al gepost zijn is voor ons ontzettend veel werk. Een item één keer submitten is meer dan genoeg :).
Nu, anderhalve week later, zie ik nog steeds geen meukpost van FreeBSD 4.7-RELEASE.
Ik begrijp dat jullie het druk hebben, maar een nieuwe release van FreeBSD lijkt me toch wel belangrijk genoeg om de aandacht te krijgen die het naar mijn mening verdient. Alle vorige releases van FreeBSD staan immers ook in de meuktracker.
Daar geef ik je gelijk in, het moet/hoort ook in de meuktracker.
Maargoed, graag jullie commentaar en het verzoek alsnog een meukpost te maken. :)

F5 ;).

• 4AMD
Jimbolino schreef op 19 oktober 2002 @ 22:05:
goed idee om hedskes als meukposter aan te nemen, want de meuktracker kan wel wat meer dan 2 updatejes per dag gebruiken...
Bedankt! _/-\o_ 8)

Er is nu nog steeds geen meukpost van FreeBSD 4.7, dus F5 zal niet helpen... ;(
Pagina: 1