Ik heb me een ongeluk gezocht (en gesearched) naar oplossingen voor dit probleem, maar ben nog niet echt wijzer geworden.
Het volgende is het geval:
Ik heb een pagina die zelf een array bouwt van bestandsnamen uit een directory.
Als ik op een link op die pagina klik moet die array ook doorgegeven worden.
Aangezien die array behoorlijk groot kan zijn (100+ bestandsnamen), is het niet echt een optie om die array in een string om te zetten en die mee te sturen (wordt de url achtelijk lang en lelijk).
Een oplossing die ik net zelf bedacht had werkt wel maar is niet echt elegant.
Ik laat nu de pagina de array in een file schrijven en de andere pagina die file uitlezen.
Nu heb ik begrepen dat dit allemaal wat mooier kan dmv een post of get commando in een form.
Maar ik weet niet helemaal hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, en ik wil al helemaal geen "submit" buttons op m'n pagina. Het moet dus werken als je op een normale link klikt.
Iemand een idee?
Het volgende is het geval:
Ik heb een pagina die zelf een array bouwt van bestandsnamen uit een directory.
Als ik op een link op die pagina klik moet die array ook doorgegeven worden.
Aangezien die array behoorlijk groot kan zijn (100+ bestandsnamen), is het niet echt een optie om die array in een string om te zetten en die mee te sturen (wordt de url achtelijk lang en lelijk).
Een oplossing die ik net zelf bedacht had werkt wel maar is niet echt elegant.
Ik laat nu de pagina de array in een file schrijven en de andere pagina die file uitlezen.
Nu heb ik begrepen dat dit allemaal wat mooier kan dmv een post of get commando in een form.
Maar ik weet niet helemaal hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, en ik wil al helemaal geen "submit" buttons op m'n pagina. Het moet dus werken als je op een normale link klikt.
Iemand een idee?