Toon posts:

PCTV driver voor Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb de search al gebruikt maar kon het antwoord op mijn vraag niet vinden.

Ik ben op zoek naar een XP driver voor de Pinnacle PCTV Studio Pro.
Ik heb alleen maar de drvier nodig, geen overige software omdat ik andere software gebruik (Webcam 32)
Helaas heb ik geen cd meer en kan ik het programma van 32mb niet downloaden vanwege een te trage internetverbinding.

Wie kan mij aan een driver helpen?

Mijn dank is grenzenloos

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Dit topic lijkt me meer iets voor WOS, maar ok.

Ik heb zelf ook problemen gehad met die kaart voor XP. Je zult toch een originele cd moeten bemachtigen. De drivers die je van internet downloadt werken niet onder xp (bij mij iig niet).
Je kunt proberen met een sharing-programma Pinnacle Studio (ssht, mag ik eigenlijk niet zeggen) downloaden, maar dat wordt voor jou dan helemaal te veel (150mb). Misschien dat een bekende van je op z'n werk of op de universiteit het voor je kan downloaden en op een cd'tje fikken.

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Ik heb nog ff voor je gekeken, de driver-directory op de cd is zo'n 1,2mb. Ingepakt nog geen halve mb. Misschien kun je daar wat mee als je de drivers handmatig installeert (vanuit device manager --> update driver).
Contact me maar ff op email, dan stuur ik hem naar je toe. (el_jee AT hotmail DOT com)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:53

Jag

Was idd meer iets voor WOS geweest, maar daar zitten ze ook niet te wachten op driver-topics denk ik :).

Dit topic is gesloten.