Blijft geheugen prijs zakken ?

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Blijft het geheugen momenteel in prijs zakken, stabiel of word het weer duurder ?
Het geheugen is nu voor een leuk prijsje te krijgen. zal het op de hcc nog goedkoper zijn of mischien weer duurder?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:02
Als iemand dat toch eens wist :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

sd ram is denk ik een aflopende zaak ivm geheugentype verandering die voor de deur staat, maarja helemaal zeker weten doe je natuurlijk nooit.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

jah tot januari zo'n beetje gaat weer hetzelfde als elk jaar bijna. Maarjah 200piek voor degelijk 128mb 133mhz cas3 mem is wel het laagste.

Verwijderd

Hopelijk blijft het nog heel ff zakken dan koop ik meteen wat in...
Hetzelfe geld voor de 256sdram 133MHz
:)

Verwijderd

ff een vraagje weet iemand wat de kosten van geheugen zijn dus zonder winst dan weet je wat het nog kan zakken

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
geheugen prijs zal nog wel iets verder zakken, omdat de Dollar dit ook nog wel zal doen (hoe sneller hoe beter).

Verwijderd

De grootste daling heeft al plaats gevonden. Dit door grote vooraden die zijn ontstaan door tegenvallende verkopen in de afgelopen twee kwartalen. De dollar zal inderdaad van invloed kunnen zijn, maar daardoor zou het kunnen stijgen en dalen.

De verwachting in het algemeen is dat het even stabiel zal zijn en daarna weer iets gaan stijgen....
Pagina: 1