What's a cube to you?
Check eens de troubleshooter onderaan op Technische PMG FAQ 
Oh, trouwens, het is niet de GF2 of de kast die piept
Oh, trouwens, het is niet de GF2 of de kast die piept
Ik heb de troubleshooter al gecheckt. Zodra er spanning op de videokaart komt dan kapt hij er volgens mij mee. Ik heb verder niets overklokt of zo... Nu de kaart de geest heeft gegeven kan ik niet meer via de tv DVD o.i.d meer kijken
What's a cube to you?
Verwijderd
Duw je kaarten er ff goed in, check al je kabels in je hd(s) cd(dvd)rom enz.Rizzi schreef op 19 oktober 2002 @ 00:59:
Ik heb de troubleshooter al gecheckt. Zodra er spanning op de videokaart komt dan kapt hij er volgens mij mee. Ik heb verder niets overklokt of zo... Nu de kaart de geest heeft gegeven kan ik niet meer via de tv DVD o.i.d meer kijken
Dan moet ie nokken met piepen er zit gewoon iets niet goed in (precies wat er vaak gebeurd als je niet voorzichtig verplaatst)
Heeft volgens mij dus vrij weinig te maken met je videokaart.
Heb je in krap 2 minuten de hele troubleshooter doorgelezenRizzi schreef op 19 oktober 2002 @ 00:59:
Ik heb de troubleshooter al gecheckt.
Dat meen je niet hé..
Voor de duidelijkheid: er wordt nauwgezet gelogd door wie en wanneer de troubleshooter wordt bekeken..
Verwijderd
Mijn GF4 maakt soms ook echte TERING HERRIE, dr is iets mis met die fan ofzo, gelukkig dat me waterkoeling set snel arriveert
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Ga eerst zelf op zoek naar oplossingen voor je een topic opent
Ga eerst zelf op zoek naar oplossingen voor je een topic opent
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()