easy install

Pagina: 1
Acties:

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-05 17:58
Wie kan mij helpen aan een easy install diskette die het koetje instaleerd en deze zet op mijn e-mail adres & personal proxy??

Ik heb in het verleden een paar keer een scriptje geprobeerd vanaf dit forum maar die werkte niet.

dus wie o wie helpt ??

( ps. het liefst invisible install ) :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>( ps. het liefst invisible install )[/quote]Als je toestemming hebt om de client te installeren is een "invisible install" niet nodig, toch?

Als je geen toestemming hebt, dan... foei

Verwijderd

Hier heb je er 1, en nog wel zo uit het blote hoofdje ;)

1) maak een text filetje aan met de naam INSTALL.BAT
2) voer de volgende regels toe aan dit bestand.

md c:\dnetc
cd c:\dnetc
xcopy a:. c:
c:
dnetc -install
dnetc -svcstart

3) je koetje draait dan meteen.
4) zet de volgende files op dat floppy

dnetc.com
dnetc.exe
dnetc.ini

Thats all.
Let wel op dat je de ini file goed hebt ingesteld zodat deze goed werkt.

• Fanman
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 00:46 schreef Sueno het volgende:
Als je toestemming hebt om de client te installeren is een "invisible install" niet nodig, toch?

Als je geen toestemming hebt, dan... foei[/quote]:)wat denk je nou zelf ?? :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 21:04 schreef Fanman het volgende:
:)wat denk je nou zelf ?? :)[/quote]Wij denken niet, daar heb je koeien voor :P

• Fanman
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Pagina: 1