Ik had nog wat stukjes plexiglas van 8mm liggen, en wat tijd over vandaag, dus ik heb maar even een glowpad gemaakt welke ik op de HCC dagen bij de SpaceCase kan neerzetten (want die komt op een promo-stand te staan).
Dit is eigenlijk een soort test, want ik wil eerst plakletters erop plakken en die uitfrezen, deze letters had ik even met de pen erop geschreven en daarna uit gefreest.
De verlichting is d.m.v. een 10cm blauwe CCFL, welke in een -in de lengte doorgesneden- benzineslangetje van een auto, bovenop het plexiglas zit.
Ik heb mijn superdremel -een ProXXon- in de boorstandaard geklemt met een taps freesje erin:

Daarna dus wat gefreest, met dit resultaat:

En natuurlijk ook voor onze grote vriend PureOptical eentje gemaakt:
Dit is eigenlijk een soort test, want ik wil eerst plakletters erop plakken en die uitfrezen, deze letters had ik even met de pen erop geschreven en daarna uit gefreest.
De verlichting is d.m.v. een 10cm blauwe CCFL, welke in een -in de lengte doorgesneden- benzineslangetje van een auto, bovenop het plexiglas zit.
Ik heb mijn superdremel -een ProXXon- in de boorstandaard geklemt met een taps freesje erin:

Daarna dus wat gefreest, met dit resultaat:

En natuurlijk ook voor onze grote vriend PureOptical eentje gemaakt:
[ Voor 0% gewijzigd door AcouSE op 19-10-2002 20:52 . Reden: Opmaakvernielende pics wat aangepast ]
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com