Platiunum 80 minuten CDR

Pagina: 1
Acties:

• robbus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Wie heeft er ervaringen met de platinum 80 minuten cdr. Zijn deze echt zo goed en goedkoop....

Verwijderd

Heb er toevallig eentje op proef van een kennis, ligt nog in de auto.

Weet niet eens wat ik erop zou moeten zetten, welk nut hebben ze eigenlijk?

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
Heb gehoort dat ze errug goed zijn, en dus ook aangeschaft maar mijn brander vertikt ze te branden.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Heb hier een spindle half op. Geen enkel probleem mee. Ze hebben ook genoeg label-ruimte. Maar problemen heb ik eigenlijk met geen enkele cd, behalve Mmore. Dat zijn gewoon (excuse le mot) kut-cd's.

• robbus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Kunnen deze cdr's ook op een leuke snelheid branden en zijn ze ook geschikt voor audio. Ik heb namelijk zo'n technics cd-speler die zeer gevoelig is voor slechte cdr's.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:11

Nicap

Tsssk....

Ik gebruik ze nu al weer een tijdje en ik heb nog nooit problemen met de platinums gehad. Heb nu een plextor 12x en ook daar doen ze het probleemloos. Ook voor audio zijn ze goed. Alleen mijn DVD-speler pakt ze niet, maar die pakt geen enkele cdr.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 00:10 schreef robbus het volgende:
Kunnen deze cdr's ook op een leuke snelheid branden en zijn ze ook geschikt voor audio. Ik heb namelijk zo'n technics cd-speler die zeer gevoelig is voor slechte cdr's.[/quote]Er staat 12x op de verpakking, maar audio, moet niet te veel van worden gevraagd, gaat het overslaan en zo, zeker op de technics (i know the feeling:))
In mijn Philips 3610 wil hij niet, (hey das de eerste cd die niet wil!) in mijn Freecom wil hij wel, die lust hem rauw, er staat nu 798 mb aan Audio op, jammer genoeg kreeg ik die 2 mb niet aangevuld, dan had ik hem pas echt getest:D

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Mijn Plextor 12x coastered op 8x met de MMore Cd's die ik nog had liggen van mijn ouwe Writer. Ik ga maar es overscvhakelen.
Beetje off-topic, maar is gewoon tip...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ìk heb net een Ricoh 7080A 8x4x32 brander gekocht, samen met twee spindel's 80min platinum. Ik vind ze nog behoorlijk dik, je kijkt er niet zo heel makkelijk doorheen. De kwaliteit vind ik behoorlijk goed. Beter dan Thats Write!

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Platinum cdr's zijn heel redelijk :) k heb er hier al een stuk of 250 gefikt, en nog nooit problemen gehad. Met overburnen haal je zelfs iets van 712 mb ofzo. Op 12x fikken gaat ook zonder problemen trouwens.

Mzzl, lg

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Verwijderd

zoals bij tweakers aanbod te zien heb ik ze in de verkoop. Ze zijn prima hoor, geen problemen mee. Ik ben alleen wat enthousiast geweest en heb er teveel tegelijkertijd gekocht. Heb nog 3 pakketjes van 80 minuten over hiero. Iemand interesse? Dit is niet commercieel bedoeld aangezien ik 3,50 per pakket de boot in ga. Ik heb gewoon effe geld nodig en alle kleine beetjes helpen.
Pagina: 1