Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
In het donker achter je pc zitten is slecht voor je.Johnny64 schreef op 18 oktober 2002 @ 23:33:
Eindelijk! Ik heb vaak problemen met het typen in het donker (zoals nu).
Maar dat toetsenbord ziet er wel cool uit
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik zit nooit in het donker is slecht voor je ogen. Maar de echter casemodder vind het natuurlijk wel gaaf
Verwijderd
En dan teken je de letters over met neon-inkt.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
De ECHTE casemodder maakt het zelf]-[Skinlab]-[ schreef op 18 oktober 2002 @ 23:54:
zow dat ziet er strak uit, maar de toegevoegde waarde zie ik er niet van in
Ik zit nooit in het donker is slecht voor je ogen. Maar de echter casemodder vind het natuurlijk wel gaaf
De toetsen op dit lichtgevende toetsenbord lijken 'plat' te zijn, niet echt handig imo.
En... het is niet zo moeilijk om zoiets zelf te bouwen lijkt me. Misschien niet zo egaal licht, maar toch...
Oh. misschien wel handig voor codekloppers. Dat kan ik nog niet zo blind
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Het contrast is best wel gaaf.....
Nee, kost alleen meer inspanning , waardoor j eerder moet wordt, maar is absoluut niet slecht voor jeMarv schreef op 18 oktober 2002 @ 23:35:
[...]
In het donker achter je pc zitten is slecht voor je.
Maar dat toetsenbord ziet er wel cool uit(zal wel duur zijn
)
if broken it is, fix it you should
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Verwijderd
[hk]Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 11:06:
Ik zet mijn bureaulamp wel aan, veel goedkoper en hetzelfde effect: ik kan de letters lezen![]()
Het contrast is best wel gaaf.....
heb jij nog letters staan op je toetsenbord??? de mijne zijn al jaren versleten
[/hk]
Wel gaaf hoor zo'n toetsenbord, maar bijna $100 vind ik wel veel voor een toetsenbord waar je toch niet naar kijkt als je tiept
Verwijderd
Weetje hoe vervelend het is als je geen lichtje bij de pc hebt
Verwijderd
[ ik zie net dat het alleen in us/canada is
Verwijderd
Verwijderd
Is wel slecht voor je ogen, aangezien de omgeving dan donker is, waardoor je pupillen wijder worden zodat ze meer licht opvangen. Ondertussen kijk je naar een monitor die heel veel fel licht uitzend.elgringo schreef op 20 oktober 2002 @ 11:16:
[...]
Nee, kost alleen meer inspanning , waardoor j eerder moet wordt, maar is absoluut niet slecht voor je
Stroom haalt ie uit z'n USB kabelJohnny64 schreef op 18 oktober 2002 @ 23:33:
Meer info kan ik nergens vinden. Waar dat ding z'n stroom vandaan haalt is me ook een raadsel.
Verwijderd
Ik heb liever een lekkere toetsenbord en een lamp voor me neus das al genoeg!
Typische "me"
[ Voor 90% gewijzigd door PilatuS op 26-12-2002 21:00 ]
Op hun site kan je alleen Canada / US aangeven .. maar dat gaat niet werken
Ad Astra Per Aspera
en als het slecht voor je is om in het donker te zitten met je pc Dan ben ik heeel slecht bezig ik moet namelijk wel in het donker zitten om te games dat speelt toch echt wel 10x beter
Ad Astra Per Aspera
Het licht aan doenJohnny64 schreef op 18 October 2002 @ 23:33:
Eindelijk! Ik heb vaak problemen met het typen in het donker (zoals nu).
[afbeelding]
http://www.twomobile.com/content/1325.php
In het artikel staat "EluminX(TM) line of computer data entry products", dat zou dus betekenen dat er ook lichtgevende muizen, tekentabletten enz. zijn.
Meer info kan ik nergens vinden. Waar dat ding z'n stroom vandaan haalt is me ook een raadsel.
Edit: In het artikel staat waar ze worden verkocht
http://www.eluminx.com/store/homepage.asp
Hij kost op het moment $99.95
Intentionally left blank.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Bestaat zo iets eigenlijk ? je hebt wel van die knopjes op tv's en dergelijken die je indrukt door ze alleen maar aan te raken, en niet echt in te drukken. Lijkt me best wel handig voor een toetsenbord idd.AvOn schreef op 26 December 2002 @ 21:49:
geef mij maar een totaal plat toetsenbord van glas, en daar onder een cclf!
Ad Astra Per Aspera
ja, en van televisie kijken krijg je vierkante ogenMarv schreef op 18 October 2002 @ 23:35:
[...]
In het donker achter je pc zitten is slecht voor je.
[...]
oftewel: dat is een fabeltje, je wordt alleen wat eerder moe doordat kijken meer energie kost (door staren etc.)
Rookworst zonder R is ook worst.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Koop eens wat betere kwaliteit toestenbord man!Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 00:21:
heb jij nog letters staan op je toetsenbord??? de mijne zijn al jaren versleten
Ik gebruik (zonder overdrijven) een 14 jaar oud toetsenbord waar die lettertjes nog 100% perfect opstaan
IBM rocks.. noujah, in 1989 toch
Johnny64: over de stroom hoef je je niet bang te maken, die haalt dat keybord net als een standaard keybord heel erg waarschijnlijk gewoon via de PS/2 interface.. die kan namelijk aardig wat stroom trekken.
touchscreen gebruikenKuijpmans schreef op 27 December 2002 @ 13:28:
Bestaat zo iets eigenlijk ? je hebt wel van die knopjes op tv's en dergelijken die je indrukt door ze alleen maar aan te raken, en niet echt in te drukken. Lijkt me best wel handig voor een toetsenbord idd.
Toetsenbord heb ik zo ongeveer wel eens iets gezien.. was voor industrieel dus velledig met plastiek erover enzo.. geen echte knoppen meer ook niet.. was lekker plat.
PB 3.2
Verwijderd
tog wel dus
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 23:33 ]
http://www.nite-surfer.com/
Features:Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 19:55:
koel ding, alleen jammer dat er geen extra functie toetsen op zitten (volume etc.)
High Quality
104 keys
12 function keys
Slim ergo curve design
Illumination Color: Aqua Marine
Fully compatible with PS2
Laser printing keycaps for longer wear
Keyboard dimension: 420(L)*156(W)*16(H)mm
Works with: Windows 95/98/2000/XP/NT/ME, IBM PC
[ Voor 81% gewijzigd door Copyman op 27-12-2002 20:06 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
Stroom kan ook uit de ps2 aansluiting gehaald worden,
wij gebruiken op het werk smartcard readers,
deze zijn enerzijds serieel aangesloten (data)
en anderzijds een ps2 stekker die je in je ps2 aansluiting van je muis moet
steken, de originele stekker van je muis kan je gewoon opnieuw in dit
reeds geplaatste dingetje steken.. hmm ff nalezen.. mja klopt :-)
dus voeding zou ook mogelijk zijn via ps2, heb zelf het detail nog niet
gelezen over het keyboardje...
Vind dit enorm kewl.
Verwijderd
Haha zelf wil ik hem niet omdat ik voor het rustige ga, dus ja maar ik heb nou een kei fijn toetsenbord!!!
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Nou, dat kon nog wel eens een wedstrijdje wordenBlasterxp schreef op 28 december 2002 @ 23:32:
Äls deze naar NL komen, en ze worden een beetje betaalbaar, ben ik de 1é die er eentje gaat halen.
Vind dit enorm kewl.
Ad Astra Per Aspera
De meeste mensen deugen!
Sja, en je kan ook van maastricht naar amsterdam fietsen elke dag voor je werk, en dat neemt toch ook niet weg dat veel mensen een auto willen ?marzzman schreef op 29 december 2002 @ 15:20:
Uhm, je kan ook gewoon een mooie sta-lamp kopen en die naast je pc zetten...
Ad Astra Per Aspera