Als ik het goed heb begrepen kan ik met m'n zojuist aangeschafte 10/100 FullDuplex WOL kaartjes (2 dus) m'n PC op afstand aan zetten?
Volgens m'n moederbord boekje wordt het gesupport en ik heb ook een tweetal identieke kabeltjes waarschijnlijk voor dit doel (ieders 1 dus). Maar uhmmm waar moet ik em nou in pluggen? En hoe werkt het daarna? Kan ik dan een aktiverende ping naar m'n puter sturen? Kan ik zegmaar als ik op school zit en m'n PC aan wil em op commando laten opstarten?
Ik heb iig een Gigabyte GA-5AX mobo.
Downloaden gaat erg lekker trouwens in Full-Duplex
) Ik ben effe Mandrake 7.2 neer aan het halen met een gemiddelde snelheid van 250KB/s ... en dat met een chello abo
Er was weer PC-Discount in Zutphen dus effe lekker geshopt!
(NIC's + AMD K6-2 500 + [Mobo met onboard ATI Rage Pro 8MB + Onboard Sound + USB etc]+ 8MB laptop geheugen --> Fl. 365,-
)
Nah ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik ga slapen ofzo ben errug moe. Ik lees morgen wel ff na m'n tentamen "Engels voor IT'ers (ENIT)".
Volgens m'n moederbord boekje wordt het gesupport en ik heb ook een tweetal identieke kabeltjes waarschijnlijk voor dit doel (ieders 1 dus). Maar uhmmm waar moet ik em nou in pluggen? En hoe werkt het daarna? Kan ik dan een aktiverende ping naar m'n puter sturen? Kan ik zegmaar als ik op school zit en m'n PC aan wil em op commando laten opstarten?
Ik heb iig een Gigabyte GA-5AX mobo.
Downloaden gaat erg lekker trouwens in Full-Duplex
Er was weer PC-Discount in Zutphen dus effe lekker geshopt!
Nah ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik ga slapen ofzo ben errug moe. Ik lees morgen wel ff na m'n tentamen "Engels voor IT'ers (ENIT)".