Toon posts:

Cdrom-schijfje undeleten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was bezig met het uitschrijven van de foto's op de cdrom-schijfje (dus na het bewaren dee cdrom vergrendelen dat die niet meer verder geschreven kan worden). Maar na een stroomstoring ging die door en de cdrom kan niet meer gelezen worden, behalve een tekstbestand waarvan ik dacht dat die nog verwijderd was.

Kan ik de foto's die niet op de cdrom staat, maar de bestand is nog steeds 693 mb groot daarmee terugkrijgen en hoe?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je zou kunnen proberen om met HDD data recovery tooltjes de data van die CDROM te redden. Zie daartoe de OM FAQ onder het kopje "hoe krijg ik data terug" :)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik begrijp je verhaal niet helemaal goed. Je was foto's aan het branden vanaf je harddisk naar een cd, en toen kreeg je een stroomstoring ? Is je PC toen helemaal uitgevallen ? En, staan de foto's niet meer op je harddisk ?

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
Nog even duidelijker:

Ik heb de cdrom met vol foto's staan, die is er al op gebrand, maar om cdrom in gewone cdromdrive te gebruiken moet ik afsluitprocedure doen, zodat dit in gewone cdromdrive afgespeeld kan worden. Dus niet meer directcd.

Nu komt het volgende: na een crash met de computer kan ik de data (plaatjes) niet meer terugvinden, ook al staat op de gegevens dat er 692 mb aan plaatjes op de cdrom. Maar ik zie via de verkenner alleen maar 27 mb aan Wordbestanden.

Kan ik dat probleem herstellen? Er staan nimmer op de harde schijf, want alles zit op de cdrom...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 23:22:
Kan ik dat probleem herstellen?
Lees eens mijn eerste reactie..

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:59

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Vae Victis schreef op 23 juni 2002 @ 13:08:
Nou na veel zoeken in de search heb ik wat gevonden. :P

Asje met deze programma moet het kunnen.
http://www.cdroller.com/htm/selector.htm

Bij download kun je die prog downen, je hebt een 14 dagen eval periode dus dat moet lukken. :)

Directe link naar bestand 1.09 MB

[edit]
Zeg even of het gelukt is, zelf ook geinstalled. zeer leuk prog.
Denk dat je sessie niet goed afgesloten is.
Kijk of je hem met behulp van bovenstaande prog kunt selecteren.

ter*ng, wat heb ik lopen zoeken naar die ouwe topic, pfoe
Pagina: 1