[M35i] Problemen na geen netwerk-bereik

Pagina: 1
Acties:

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:34
Hallo,

De laatste tijd heb ik op mijn Siemens m35i van de postbank problemen als ik een tijdje geen bereik heb gehad (in sommige plekken van het huis, of in de trein tussen Amersfoort en Apeldoorn) Als het bereik even weg is geweest blijft er een hele tijd BNL TELFORT in het scherm staan ipv mijn logo. Ook gaan de batterijen heel snel leeg door het zoeken oid. Links-onderin het scherm staat altijd zoeken, en als je dat aan klikt heb je zo weer een netwerk gevonden.
Ik heb ook wel eens dat ik gebeld wordt en ik practisch naast de telefoon zit en dat hij niet over gaat. Ik hoor hem dan wel als ie een SMSje ontvangt van de voicemail. Dit is erg irritant, omdat ik dan de voicemail moet gaan bellen terwijl ik gewoon had kunnen opnemen als hij overging
Verder heb ik ook steeds vaker een kaartfout, weet iemand waar dat door kan komen?

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 15:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

sjek eens de instellingen van 't netwerk...
Hij moet op automatisch staan als 't goed is..., staat ie dit al, zet 'm dan op handmatig...

Dat ie batterijen vreet komt omdat ie steeds netwerken aan het zoeken is, dat kost energie!

Kaartfout betekend dat je je sim ff schoon moet maken en je batterij er vast in moet doen, misschien kan die bewegen waardoor dat rooie dinkie op en neer kan, dan geeft ie wel kaartfouten aan, da's een bekend probleem van de m35 serie... :(

Dat van 't bellen weet ik niet zo... zegt me nix...

Lost dat van die antenne niet op, zou ik ff de software LATEN vervangen, doe 't niet zelf anders ben je je functies kwijt en werkt de foon hoogstwaarschijnlijk niet meer!
Je kunt 'm dan nog alleen via de bootstrap opbooten en er nieuwe software op kieperen, maar dit werkt niet altijd! En ik kan 't weten! Hier ligt er nog zoeentje... :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Kijk op www.gsmstunter.nl en neem een gratis KPN Mobile abonnement. Je hebt je foon al langer dan een jaar denk ik? Dan kan je een unlock-code gratis aanvragen bij Telfort. En anders schijnen er mensen te zijn die wel een idee hebben hoe je zulke problemen oplost... O-) Je zit namelijk gewoon te ******** met dat netwerk! En check idd ook even of hij wel op: automatisch zoeken staat.