Toon posts:

[MOHAA] Wil niet connecten!

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb ut volgend probleem.
Sinds chello compleet brak is geworden (zo'n 2/3 weken geleden) kan ik bijna met geen èèn MoHAA server connecten.

Het is niet als iedereen denkt, van die time out errors. Maar elke keer als ik wil connecten met een server duurt gewoon een eeuwigheid. Als ik geluk heb (1:100) maakt ie verbinding met server en kan ik gewoon spelen met een ping van 50ms. Maar die andere keren blijft ie gewoon doorconnecten tot zo'n kwartier lang en uiteindelijk krijg ik 'Server Disconnected'. Ik weet zeker dat ik niet bij die server geblokked ben.

Ik alle nodig poorten geforward en opengezet (jah ik werk met een Clarkconnect box 1.0 - Das Red Hat Linux 7.2 routertje). Um ff denken dat zijn poorten 6515, 13139, 29900, 29901, 28900, 27900 en 3783 UDP en TCP allebei. Dat zijn de poorten die in de handleiding staan.

Zijn er mensen die hier ook last van hebben?

En zou ut aan chello liggen? Ik heb hun helpdesk gebeld vanwege de trage verbinding, en ze zeiden dat eind van de maand verbetering zal zijn.

Ik wil heel erg graag dat dit word opgelosd, want ik begin ontwenningsverschijnselen te krijgen 8)7 .

Verwijderd

edit:
double post

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 22:25:
Ik alle nodig poorten geforward en opengezet (jah ik werk met een Clarkconnect box 1.0 - Das Red Hat Linux 7.2 routertje). .......
Is het ook zonder dit roetertje ook ook het geval? Nog een andere firewall oid in je windows aangezet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal morgen eens zonder routertje proberen. Maar ik weet nu bijna 100% zeker dat het aan chello ligt. Because het overdag makelijker lukt om te connecten als 's avonds. Als ik snelheidstesten ga doen, dan zie ik dat overdag de snelheden stukke hoger zijn dan savonds.

Ik had gehoopt dat het ergens anders aan lag, en dat ik dan weer gewoon kon gamen. Maar ik moet dus nog ff w88.

Verwijderd

Topicstarter
Zonder router werkt ut ook niet. Heb nu verschillende OS's geprobeerd (Win98 en WinXP) en ook nog het zelfde. Ik vrees nu zeker dat het aan chello ligt. Morgen maar ff op de helpdesk gaan k*nk*r*n!