Toon posts:

laptop in netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik het gemakkelijkst deze laptop http://support.packardbel...item_platform_J1.asp?c=ap verbinden met een gewone pc, op de pc zijn er nog 3 usb poorten vrij + seriele poort, kan eventueel nog een netwerkkaart erbij steken...
ik zou ook graag mijn adsl dat binnenkomt op de gewone pc delen naar de laptop...
kan dit softwarematig of is er een router nodig?

zou het graag zo goedkoop mogelijk oplossen, max een pleuro of 50-60 als da kan

thx

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

zo te zien zit er een ingebouwde netwerkkaart in die laptop, simpelst zou zijn is voor 10 euro ff een PCI netwerkkaartje voor je PC te scoren. En internet delen kan softwarematig... Heb je ooit van het woordje FAQ gehoord?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zo goedkoop mogelijk:

2 netwerkkaarten aanschaffen.... 1 crosskabel

Op je normale pc moet dan internet-share-zooi staain; dit zit in ieder geval in XP en in W2K

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik ken faq en heb eveneens de search button gebruikt, maar ik ken niets van netwerken... daarom dak het zo vraag... toch bedankt!!

Verwijderd

Topicstarter
nog 1 klein vraagje, als ik dan die laptop uit het netwerk neem om mee te nemen naar school en ik plug hem 's avonds terug in, werkt die dan direct of moet da terug geconfigureerd worden?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 22:22:
nog 1 klein vraagje, als ik dan die laptop uit het netwerk neem om mee te nemen naar school en ik plug hem 's avonds terug in, werkt die dan direct of moet da terug geconfigureerd worden?
werkt gewoon.... :|

Verwijderd

als ie op school aan een domein netwerk moet en thuis een simpel recht toe recht aan netwerk dan heb je een probleem. Gezien de vraagstelling lijkt het niet daarop.
Vaak levert een dual boot bij een combi netwerk een eenvougie oplossing. Data op een gedeelde partitie en je hoeft bij een herstart nooit iets te herconfigureren.

Verwijderd

Mocht dual boot te ingewikkeld zijn, dan kun je ook eens kijken naar Netswitcher.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

In win2k / XP kan je ook gewoon alternatieve netwerkinstellingen meegeven. Daarbij dient ICS ook als DHCP dus dat probleem heb je ook niet.

Tot nu toch nog steeds zo FAQ als het maar zijn kan...

de betaler vervuilt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 23:53:
Mocht dual boot te ingewikkeld zijn, dan kun je ook eens kijken naar Netswitcher.
werkt niet altijd, zie de search, is eerder ter sprake geweest.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:33

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.