MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Verwijderd
Zelfde probleem hiero, geen oplossing behalve ander os... Kijk ook maar op deze discussie:
hoe kan ik installatie switchpointsoftware voorkomen
hoe kan ik installatie switchpointsoftware voorkomen
Verwijderd
werkt dit?
1) vertel in config.scherm-modem dat je achter een telefooncentrale zit , en eerst een nul moet bellen voor buitenlijn
2) nu moet je je eigen inbel account aanpassen 201234567 ipv 0201234567
Windows zet er immers een extra 0 voor.
3) het 0900 account werkt nu niet want windows belt 00900
1) vertel in config.scherm-modem dat je achter een telefooncentrale zit , en eerst een nul moet bellen voor buitenlijn
2) nu moet je je eigen inbel account aanpassen 201234567 ipv 0201234567
Windows zet er immers een extra 0 voor.
3) het 0900 account werkt nu niet want windows belt 00900
Verwijderd
Heb ik al geprobeerd met dialing rules maar dat werkte niet
Blijkbaar worden alle gegevens voor het inbellen meegestuurd.
als je ff verder kijkt...
vaak staat er een progje op als cross-point (dat wordt met de hetnet cd meegelevert) als je die wist (of een soortgenoot) kom je heel ver...
wat ook de detectie helpt is je modem de init L3M1 mee te geven (veel lawaai tijdens het kiezen) en dan snel de verbinding verbreken...
Of als je met router/firewall werkt die sites op ip-nivo blokkeren en zeker in IE als untrusted kenmerken...
vaak staat er een progje op als cross-point (dat wordt met de hetnet cd meegelevert) als je die wist (of een soortgenoot) kom je heel ver...
wat ook de detectie helpt is je modem de init L3M1 mee te geven (veel lawaai tijdens het kiezen) en dan snel de verbinding verbreken...
Of als je met router/firewall werkt die sites op ip-nivo blokkeren en zeker in IE als untrusted kenmerken...
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.