Toon posts:

waarom niet in hk

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
topic titel lijkt me duidelijk genoeg, ik heb ckr al wel 150 tech-posts en ben er al vanaf maart dus ook 120 dagen, dus waarom mag ik de hk niet in??
niet dat het me daarom gaat ofzo, maar vrienden zegge dat het uber geinig daarin is, je begrijpt me wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:|

Waar is HK nou??? *lezen!*
Voor iedereen die op het punt staat een topic te openen met de vraag of hij HK in mag:
Niet doen

Waarom niet? Er draait 's nachts een scriptje dat iedereen die HK in moet kunnen, toegang geeft. Als je 150 techposts hebt krijg je dus vanzelf toegang mits je 120 dagen geregistreerd bent.

Ga dus _niet_ vragen of je er al in mag zodra je je 150e techpost hebt gescoord, want dit zal resulteren in een preventieve HK ban. Mensen die naar HK streven willen we niet hebben in HK en met zo'n vraag geef je duidelijk aan dat je er naar streeft.

We willen de goede tech-users in HK, dus users die voor het computergedeelte van GoT komen, niet users die vervolgens alleen in HK blijven hangen. Goede techusers lezen de faq's, dus het is geen excuus dat je dit topic niet hebt gezien.

Jullie zijn gewaarschuwd dus, HK access vragen worden zonder pardon bestraft. (tenzij ze terecht gesteld zijn natuurlijk).

Mocht je toch perse dringende vragen hebbe, open dan alsnog geen topic, maar mail naar gathering@tweakers.net. Topics over de huiskameracces in Lieve Adjes gaan *allemaal* dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

volgens mij telde de ene deel van spielerij niet mee met techposts.
of vergis ik me?

maar lees dit

Vragen als deze resulteren vaak in pre-HKbans. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh srry, maar je begrijpt wel dat ik het vreemd vind (kheb natuurlijk wel de faq gelezen)
Vae Victis schreef op 18 oktober 2002 @ 21:46:
volgens mij telde de ene deel van spielerij niet mee met techposts.
of vergis ik me?

maar lees dit

Vragen als deze resulteren vaak in pre-HKbans. ;)
een pre-HKban, mwah begrijp ik wel maar liever niet natuurlijk... (het was dom van me sorry!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

HK is geen doel, daarbij komt dat je net 166 posts heb, lijkt me sterk als dat allemaal tech is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kun jij niet tellen :)

166 -/- 8 in SG, 2 in NSTM, 2 in HK, 1 in LA, 4 in TC versus 150 tech posts :+

Enne dan tel ik SGD nog niet mee (71 stuks) aangezien ik niet weet of dit historisch nog als tech telt (is nu in ieder geval geen tech) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:43:
niet dat het me daarom gaat ofzo
Wel dus, anders zou je dit topic niet openen.

[ Voor 0% gewijzigd door Mior op 18-10-2002 21:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:47:
[...]

oh srry, maar je begrijpt wel dat ik het vreemd vind (kheb natuurlijk wel de faq gelezen)
Maar je hebt uiteraard de Sticky's bovenaan LA niet gelezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nogmaals sorry voor deze topic, maar ik weet nu wel waarom ik er niet in mag/kan
(khad de oude faq gelezen) sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nogmaals sorry voor deze topic, maar ik weet nu wel waarom ik er niet in mag/kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:51:
hmm, dubbelklik ik op versturen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:52:
[...]

hmm, dubbelklik ik op versturen |:(
Misschien is het dan eens handig om op de "edit-knop" te drukken, ik heb dit namelijk al in meerdere topics gezien waar jij hebt gereageerd.
Wanneer je die knop gebruikt dan zal het er veel netter uit zien in de topics. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

bazs2000 schreef op 18 oktober 2002 @ 21:55:
[...]

Misschien is het dan eens handig om op de "edit-knop" te drukken, ik heb dit namelijk al in meerdere topics gezien waar jij hebt gereageerd.
Wanneer je die knop gebruikt dan zal het er veel netter uit zien in de topics. :)
Hm... nog onnodige techpost ook dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bazs2000 schreef op 18 oktober 2002 @ 21:55:
[...]

jah, kan wel, maar ik wil dat dan zo snel mogelijk goedmaken, door een nieuwe post, ik denk er dan niet bij na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Edit in het vervolg nu maar wel want net als wat wfvn zegt, iedereen ziet het als techposts scoren. Je kunt er dan maar beter op letten.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bazs2000 schreef op 18 oktober 2002 @ 22:02:
Edit in het vervolg nu maar wel want net als wat wfvn zegt, iedereen ziet het als techposts scoren. Je kunt er dan maar beter op letten.
ok, ik begrijp het, zal er voortaan op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

oke, afgehandeld dus

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.