Ja hier ben ik dan weer met mn 2e mod ever.....
Na een succesvolle eigenkast ontwerp (zie [url = [rml][ CM] Plexi Cube (pics modem onvr.)[/rml]] Cubemod [/url]) ben ik begonnen aan het modden van mijn nieuwe HQ08. Zoals je zo wel ziet zit er nog weinig in de kast. Het systeem komt er volgende week in en zal bestaan uit:
- P4, 2.53 GHz, 533FSB
- Asus P4PE, full options
- Asus V8440, TI4400
- Maxtor D740X, 80Gb
- DVD 16x48x
- Rewriter 48x12x48
- enz...
Wat al wel in de kast zit is de bay-bus en de compleet zelfgebouwde waterkoeling.
De waterkoeling heeft een reservoir dat gemaakt is van PVC buis, een koperen radiateur uit een Fiat Uno geloof ik, en een zelfgemaakt aluminium processor koelblok. Ik heb nu ook een koelblokje gemaakt voor mn videokaart (aluminium) deze staat echter nog niet op de foto`s.
Eerst wat foto`s van het begin van de casemod:

Hier de standaard kast met mn zelfgebouwde lcd bay-bus. hier nog de
kleur.

Radiateur bevestiging in de kast.

Begin waterkoeling, radiateur ingebouwd + gat gedremeld.

120mm Fan gemonteerd die de lucht naar boven(buiten) blaast.

Zelfgebouwd
koelblokje.

De waterkoeling ingebouwd.

De kast dicht met gedremelde zijwindow.
En dan vervolgens de spuitbussen te voorschijn gehaald. plus carbonfolie, roosters, fans, CCFL. en dan krijgen we het volgende eindresultaat, waar ik toch zeer tevreden mee ben.

De bedoeling van deze mod was om een strakke casemod te doen, zonder al te veel tierenlantijnen, aanzuiggaten, enz.. en zeg nou zelf, strak issie geworden...
Na een succesvolle eigenkast ontwerp (zie [url = [rml][ CM] Plexi Cube (pics modem onvr.)[/rml]] Cubemod [/url]) ben ik begonnen aan het modden van mijn nieuwe HQ08. Zoals je zo wel ziet zit er nog weinig in de kast. Het systeem komt er volgende week in en zal bestaan uit:
- P4, 2.53 GHz, 533FSB
- Asus P4PE, full options
- Asus V8440, TI4400
- Maxtor D740X, 80Gb
- DVD 16x48x
- Rewriter 48x12x48
- enz...
Wat al wel in de kast zit is de bay-bus en de compleet zelfgebouwde waterkoeling.
De waterkoeling heeft een reservoir dat gemaakt is van PVC buis, een koperen radiateur uit een Fiat Uno geloof ik, en een zelfgemaakt aluminium processor koelblok. Ik heb nu ook een koelblokje gemaakt voor mn videokaart (aluminium) deze staat echter nog niet op de foto`s.
Eerst wat foto`s van het begin van de casemod:

Hier de standaard kast met mn zelfgebouwde lcd bay-bus. hier nog de

Radiateur bevestiging in de kast.

Begin waterkoeling, radiateur ingebouwd + gat gedremeld.

120mm Fan gemonteerd die de lucht naar boven(buiten) blaast.

Zelfgebouwd

De waterkoeling ingebouwd.

De kast dicht met gedremelde zijwindow.
En dan vervolgens de spuitbussen te voorschijn gehaald. plus carbonfolie, roosters, fans, CCFL. en dan krijgen we het volgende eindresultaat, waar ik toch zeer tevreden mee ben.

De bedoeling van deze mod was om een strakke casemod te doen, zonder al te veel tierenlantijnen, aanzuiggaten, enz.. en zeg nou zelf, strak issie geworden...
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-