Toon posts:

ATI geeft problemen bij extended desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn notebook (Satellite 1730CDT) heb ik een ATI Mobility-CE (wat het verder voor soort kaart is, kwie het niet) zitten en ik draai winxp ik heb gewoon beeld en kan verschillende dingen instellen.
Maar nu is mijn probleem dat ik heel vaak met Autocad 2000 werk en deze wil ik dan op mijn monitor van een desktop computer aansluiten en dan de optie extended desktop echter deze optie kan ik niet instellen.
ik dacht al dat het een probleem was met de drivers maar omdat het hier om een videokaart gaat die toshiba in het systeem heeft gebouwd en hierdoor ook de drivers heeft aangepast kan ik geen standaard drivers gebruiken (zegt toshiba helpdesk en tevens de helpdesk van ATI)

Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij hiermee helpen?

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:05

SnicK_v_r

Zero

kan het neit zo zijn dat die ati mobility-ce dit niet ondersteund

kweet verder hoe die chip in mekaar steekt, maar goed
denk dat je dan op zijn hoogst hetzelfde beeld op monitor en notebook kunt krijgen, en anders probeer je toch gewoon de standaard drivers

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark

Verwijderd

Topicstarter
het is al een tijdje geleden. was namelijk niet in staat te reageren.

De chip kan het aan. Onder winME doet hij het wel. Ga ik naar win98 of welke os dan ook doet hij het niet. (ik zit nu in het experimenteer fase met Linux)

De standaard drivers heb ik al geprobeerd die werken niet. Of je krijgt een mooi zwart beeld of je krijgt een heel vreemd (vervormd) beeld, wat niet echt te lezen is. en dit op beide schermen.

Dus ik ben een toch nu maar weer naar winME terug gegaan :(, ik al wel weer een paar van de befaamde blauwe schermen ontvangen