Toon posts:

div. hardware werkt na 2e x niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Diverse hardware, harde schijf, printer en scanner werken niet meer na installatie
hardware werkt 1 maal na installatie software, daarna niet meer

Ik gebruik Win ME

Verwijderd

ik raad je toch aan wat meer info te geven. Precieze foutmeldingen, precieze hardware etc. Zo kan ik je niet helpen nl.

Verwijderd

Topicstarter
Het begon met een nieuwe harde schijf, deze geinstalleerd, de volgende dag deed 'ie het niet meer, dit tot de 3e nieuwe harde schijf.
Vervolgens een printer (hp deskjet) na installatie werkt de printer 1 x, vervolgens wordt íe ook niet meer herkend door PC.
Het zelfde geval met de scanner
Bij printer en scanner krijg ik als foutmelding printer / scanner niet aangesloten

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:57

Wallie

Herr

En heb je al eens aan je moederbord of voeding gedacht die te vervangen?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet aan gedacht om de voeding of mb te vervangen, kan dit de oorzaak zijn
(bij geheel verwijderen van de programma's behorende bij hardware, gebeurt weer het zelfde, werkt 1 x daarna niet meer)

Verwijderd

En het lijkt idd duidelijk op een mobo/ voeding probleem :). Denk zelf eerder aan de voeding. Die heeft dus duidelijk last van spanningpieken.

[ Voor 0% gewijzigd door LopeZ op 19-10-2002 11:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan het dan dat hw het 1 x maal doet daarna niet meer?

Verwijderd

Topicstarter
Kun je de voeding hierop testen?, of gewoon een nieuwe kopen, en dan maar hopen dat het daar aan ligt?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:16:
Kun je de voeding hierop testen?, of gewoon een nieuwe kopen, en dan maar hopen dat het daar aan ligt?
Controleer eens in de BIOS of de voltages die de voeding afgeeft zowiezo wel een beetje kloppen (de +5V. etc), deze mogen namenlijk ook niet te veel afwijken. Wijken deze te veel af, weet je zeker dat je te maken hebt met een brakke voeding.

Een andere proberen zou je kunnen proberen, ik weet niet of je een andere voeding die werkt tot je beschikking hebt?

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik dat zien in de bios?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:45:
hoe kan ik dat zien in de bios?
ergens bij pc health status :)

Verwijderd

Topicstarter
OK thanks, en bedankt voor alle info en tips
Pagina: 1