Toon posts:

Zonnet Family en ADSL router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te denken om een Zonnet family ADSL pakket te nemen, Nu zegt zonnet dat dit alleen werkt met een USB modem.
Nou wil ik wel mijn ADSL delen met meerdere computers. Kan dit via de USB modem? of kan dit via een adsl router+modem ? Zoja welke moet ik dan nemen ?

Al vast bedankt

Verwijderd

je kan natuurlijk die usb nemen en winroute installen :-)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:14
Lijkt me sterk dat het alleen met een USB modem werkt. Het gaat toch gewoon via het Versatel netwerk? Dan zou je dus gewoon het o.a. het volgende modem kunnen gebruiken: http://www.zonnet.nl/breedbandmagazine/bbshop_etechadsl.html
Denk dat ze het liever niet hebben op een 'lite' abbonnement.

Hoe zit het eigenlijk met die limiet, ze zeggen dat er geen limiet is, maar er is een FUP. Hoe hoog is die? Ze hebben het op de site erover dat de gemiddelde gebruiker 2gb per maand verbruikt, zou dit dan de 'limiet' zijn?

Verwijderd

Topicstarter
DonDj weet je ook toevallig of het een dialup adaptor is of een netwerk interface (NIC)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:05:
DonDj weet je ook toevallig of het een dialup adaptor is of een netwerk interface (NIC)
Het is een dial-up adapter. Maar wat maakt dat uit?

Je kunt trouwens ook het Alcatel modem dat je bij KPN krijgt gebruiken. Dus als je nog een tweedehandsje op de kop weet te tikken...

Kijk voor instellingen van de E-tech router op http://www.goednieuws.com/zonnet/

Verwijderd

Waslijn schreef op 18 oktober 2002 @ 20:45:
Hoe zit het eigenlijk met die limiet, ze zeggen dat er geen limiet is, maar er is een FUP. Hoe hoog is die? Ze hebben het op de site erover dat de gemiddelde gebruiker 2gb per maand verbruikt, zou dit dan de 'limiet' zijn?
Ze adverteren op de radio met 'geen datalimiet, dus ze kunnen het niet maken om een limiet te handhaven. Ik heb er zelf in elk geval nog geen last van gehad met ongeveer 30 GB per maand.
Pagina: 1