Ik plaats nog wel eens een vraag op GoT omdat ik op het gebied van compu's een behoorlijke newbie ben. Ik heb het gevoel dat ik net iets te laat geboren ben (1978). Op de commodore 64 en de 386 was ik vele malen beter en slimmer dan mijn broertje (die had toen nog wel luiers om, hehe). Nu is dat zeker niet het geval.
Om op mijn eerste opmerking terug te komen. Ik heb het gevoel dat hele zielige simpele titels en een hele matige inhoud soms wel 300 reacties krijgen, terwijl de intelligente vragen het moeten doen met slechts enkele intelligente antwoorden.
Hieruit kan ik derhalve de voorbarige conclusie trekken dat het niveau van het overgrote GOT-publiek vrij laag is. Ik moet zelfs zeggen dat ik behoorlijk vaak dezelfde tweakers voorbij zie komen die antwoord geven op mijn vraag (bedankt en ga zo door)
Want kan iemand mij vertellen wat het nut is van vragen als:
Wie heeft de meeste cd's verprutst?
Wie durft het meeste bier over zijn processor te gooien?
Wie heeft de grootste mp3 collectie?
Wie gaat er ook naar de HCC dagen?
Ik word daar zo moe van.
Graag reacties, zodat deze topic kan uitgroeien tot de meest grote en zinloze topic die Got ooit gehad heeft. En dan wil ik een slotje.
Leve GoT.
Metal Meijer
Om op mijn eerste opmerking terug te komen. Ik heb het gevoel dat hele zielige simpele titels en een hele matige inhoud soms wel 300 reacties krijgen, terwijl de intelligente vragen het moeten doen met slechts enkele intelligente antwoorden.
Hieruit kan ik derhalve de voorbarige conclusie trekken dat het niveau van het overgrote GOT-publiek vrij laag is. Ik moet zelfs zeggen dat ik behoorlijk vaak dezelfde tweakers voorbij zie komen die antwoord geven op mijn vraag (bedankt en ga zo door)
Want kan iemand mij vertellen wat het nut is van vragen als:
Wie heeft de meeste cd's verprutst?
Wie durft het meeste bier over zijn processor te gooien?

Wie heeft de grootste mp3 collectie?

Wie gaat er ook naar de HCC dagen?
Ik word daar zo moe van.
Graag reacties, zodat deze topic kan uitgroeien tot de meest grote en zinloze topic die Got ooit gehad heeft. En dan wil ik een slotje.
Leve GoT.
Metal Meijer