Nieuwe printer welk 200-250e

Pagina: 1
Acties:

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:44
Ik wil eindelijk is een printer kopen, heb er nooit 1 gehad en ben er totaal niet in thuis, ik heb een revieuw gezien op hardwareinfo.net daar kwam de canon s-750 en de Epson Stylus C80 goed uit. maar heb een vergelijk tussen die 2 canon epson

de canon is duidelijk mooier, alleen de kleine letters zien minder scherp. ik denk dat ik voor de canon ga, maar zijn er misschien nog meer recent goede printeres rond mijn prijs klasse. misschien is er al een nieuwere canon ofzo

• Mich
nog wat canon specs
De S750 is toonaangevend als het gaat om het aantal pagina's dat per minuut wordt geprint, 20 ppm in zwart en 13 ppm in kleur.
Dankzij bidirectioneel printen en de geavanceerde printkop die is voorzien van Advanced Precision Colour Distribution Technolgy, worden de ultieme snelheid èn kwaliteit bereikt.
De S750 is uitgerust met 2.400 x 1.200 dpi, separate inkttanks, Vivid Photo, geavanceerde MicroFine Droplet Technolgy en levendige High Colour inkten, waarmee ononderbroken op nauwkeurige en consistente wijze microscopische druppels van 5 picoliter op het printmateriaal worden geplaatst, met ongelooflijke resultaten.
Bovendien kunnen kantlijnvrije prints worden gemaakt.
vind het wel erg nauwkeurig :P

• Mich
nou had toch wel meer reactie verwacht hier hoor

Verwijderd

Ik zou absoluut de Canon nemen... alleen al om de veel goedkopere cartridges