Toon posts:

96 nieuwe computers!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje. ik mag van mijn vader de koe op de computers van het bedrijf installeren. Het zijn in totaal 96 computer (71 pentiumIII 500 mhz, en 25 pentiumIII 600Mhz).
Nu is er maar een computer op het internet aangesloten, dus kan ik niet de blokjes vanaf elke computer naar internet zetten.
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, maar het lukt niet.
Hoe moet ik het ini bestand instellen zodat alle blokjes via 1 pc naar internet worden verstuurd??????
Alvast bedankt!!!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26
Misschien is het verstandig om een personal proxy op te zetten op het systeem met internet. Zo kan je de rest van je PC's voorzien van blokjes en zo kan je ook blokjes versturen naar D.net.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Dat gaat het gemakkelijkst met een perproxy, die zet je op de comp met i-net en je laat de koetjes flushen naar het ip van de i-net computer.

Zo wordt het ook gedaan door enkele bedrijven in ons subteam.

Als je hulp nodig hebt moet je maar een gil geven..

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

Verwijderd

Als je hulp nodig hebt, stuur maar een meeltje. Als je 's avonds op de zaak terecht kunt jaag ik wel even een keer naar Den Bosch... dat is toch maar een minuutje of 20 laagvliegen :)

(deze week zijn alle avonden mogelijk, behalve woensdag)

edit: email == sueno@robert.demon.nl

Verwijderd

Hat kan inderdaad via een perproxy maar als dat niet mag dan kan het ook wel via het ini bestand... als je verder vragen heb moet je maar ff mailen...

PS... WEL HEEL COOL ZOVEEL KOEIEN !!! :)

zet ook eens de link neer naar je stats als het loopt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles geinstalleerd, en het werkt zo te zien helemaal goed.
Ik heb de personal proxy op 210.000 gezet, en kan nu precies een week grazen, omdat ze er ongeveer 30.000 per dag doen, maar dat zal nog wel minder worden, omdat ik ze niet 24/7 mag laten aanstaan.
Morgen zet ik wel ff een link naar de stats hier, kun je kijken.
Mzzl

Verwijderd

COOOOOLLLLLL!!!

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
beter :)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

kijk dit is een beter bericht als het feit dat we vandaag niet op 1 staan :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
K dan held!
Welke naam graas je onder, ben benieuwd hoe je het in de stats doet:)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Omhoog ^

LinkedIn WoT Cash Converter

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 11:15 schreef Paul18 het volgende:
Mzzl[/quote]Schiet op dan! ;)

Verwijderd

BEn ook benieuwd....hehe ;)

Verwijderd

Errug koel .. welke naam heb je bij D.Net?

Verwijderd

3 dagen later... nog geen linkie, schiet ff op :) Ik wil die stats zien! }:O

Verwijderd

volgens mij zijn we weer goed beet genomen :(:(:(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 08:59 schreef raver het volgende:
volgens mij zijn we weer goed beet genomen :(:(:([/quote]denk je¿

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 11:15 schreef Paul18 het volgende:
Ik heb alles geinstalleerd, en het werkt zo te zien helemaal goed.
Ik heb de personal proxy op 210.000 gezet, en kan nu precies een week grazen, omdat ze er ongeveer 30.000 per dag doen, maar dat zal nog wel minder worden, omdat ik ze niet 24/7 mag laten aanstaan.
Mzzl[/quote]"Morgen" is allang voorbij!!! :(

Verwijderd

Kunnen we hier geen policy voor instellen of zo ??? :+ je mag pas over je kudde opscheppen als je de stats heb om het te bewijzen :(

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:53
Kan het niet zijn dat die gast zit te balen dat de stats van d.net plat liggen, en dat hij daarom hier nog niet gepost heeft? Heb nog ff geduld tot de stats er weer zijn, misschien staat er dan wel een nieuwe naam in de DPC top-30.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 18:00 schreef Proxy 71 het volgende:
Kunnen we hier geen policy voor instellen of zo ??? :+ je mag pas over je kudde opscheppen als je de stats heb om het te bewijzen :([/quote]Ik ben voor:P:P:P

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 18:07 schreef Dijkhuis het volgende:
Kan het niet zijn dat die gast zit te balen dat de stats van d.net plat liggen, en dat hij daarom hier nog niet gepost heeft? Heb nog ff geduld tot de stats er weer zijn, misschien staat er dan wel een nieuwe naam in de DPC top-30.[/quote]Hmmm, hij zou de URL geven van zijn teamstats. Dat kan ook als er geen verbinding is met D.net, gewoon in de mail kijken die hij/zij heeft gekregen met het passw.

:(

Pagina: 1