Toon posts:

msi geforce4 MX420 + win98

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een probleem met mijn gf mx 420.

ik heb sinds een maand of 3 een nieuwe pc, en draai daar win2K. maar omdat een heleboel spellen daar niet goed werkten (ze minimaliseerden en deden daarna niks meer) wil ik naast win2k ook 98 gaan gebruiken. nou ik had dus gehoord dat je eerst 98 moest installeren en daarna 2K. Ik dus vrolijk win 98 installeren, alles gaat goed. totdat ik mijn videokaart wil installeren. ik heb er een mooie cd bij gekergen waar je in een menutje ikan kiezen dat je drivers wil installeren. ik dat gedaan, en opnieuw starten.
dan begint het probleem, want dan krijg ik wel de beluwe achtergrondkleir te zien, maar dan met stukjes zwart er door heen en doet ie verder niks meer. ik opnieuw starten in vijlig modus en driver verwijdert. en dan gewoon via hardware detectie geprobeerd driver te installeren maar ook dan werkt het niet. kan iemand mij vertellen of het door die driver komt of dat ik iets verkeerd doe (moederbord instellingen ofzo)? ik zou het ech tniet meer weten pllz help

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Probeer gewoon de detonators van www.nvidia.com Ik vind nogsteeds 28.32 goed, die staat ook wel in de meuktracker.
Het kan zijn dat de originele drivers van je kaart niet goed werken. Hier krijg ik geen oudere drivers of officiele drivers aan de praat :(

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
bandankt voor de tip, maar ik had al een driver van msi gedownload, en nu doet ie het ook (had ik eigenlijk ook wel kunnen bedeknten voordat ik hier poste |:( maar iig bedankt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 14:16:
(had ik eigenlijk ook wel kunnen bedeknten voordat ik hier poste |:(
Je zegt het zelf al :P

Dit topic is gesloten.