Logitech MX700

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Libido
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ben van plan deze muis te kopen.

Zijn er al tweakers die ervaring hebben opgedaan met deze muis, en dan vooral onder games.

• 23m3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 13:02

23m3

Time to change batteries!

Ja ik heb hem sinds een week. Ik moet zeggen dat dit de eerste cordless mouse is die mij uberhaupt bevalt. Dit komt vooral doordat deze muis eindelijk een fatsoenlijk aantal per keer bewegingen doorgeeft (125 Hz). Alle andere draadloze muizen die ik geprobeerd heb werkten allemaal op ongeveer 43 Hz, wat veel en veel te weinig is om een beetje fatsoenlijk te kunnen 'muizen'. Als je veel gamed zou ik wel aanraden om eens aan de MX500 te denken omdat de MX700 een stuk zwaarder is (door de batterijen). Verder is het een hele precieze muis en behalve het gewicht (en het ontbreken van het snoertje natuurlijk) merk je niet dat het een draadloze muis is.

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 14:48
Zit zelfs een scrollwheel op om naar beneden te scrollen :Y)

dan zie je zomaar dit:

[rml][ Nieuwe Logitech MX-serie]Waar voor je geld?[/rml]

• Libido
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat klinkt positief.

Het extra gewicht neem ik op de koop toe, vind de draadloosheid veel belangrijker.

Bedankt voor de link; Ik had de search gebruikt en dat leverde wel twee hele resultaten op waar ik niets aan had, vandaar het nieuwe topic.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dr.Snuggles schreef op 18 oktober 2002 @ 19:21:
Zit zelfs een scrollwheel op om naar beneden te scrollen :Y)

dan zie je zomaar dit:

[rml][ Nieuwe Logitech MX-serie]Waar voor je geld?[/rml]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.