Toon posts:

welk moederbord nu ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Uit eigen bevindingen en hulp van tweakers in dit topic

USB steeds weg en weer terug

ben ik tot de conclusie gekomen om toch maar weer een nieuw moederbord te gaan kopen (3e jaar achter elkaar een nieuw moederbord ;( ;( ;( )

Wat raden jullie me aan?

Mijn vorige 2 bordjes waren de Abit KT7-Raid (overleden na iets meer dan een jaar ) en de MSI 6380 (Ook net iets meer dan een jaar en volop problemen)

Dus ik ben niet zo'n fan meer van abit en msi.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Plankjes van ECS?
zijn erg goed, maar niet echt voor overclocking.
de K7VTA3 en de K7S5A schijnen erg goed te zijn.
ook Epox levert goede plankjes.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:26
Idd ik zou zeggen epox maar lees eens wat reviews en kijk wat je wensen zijn want op deze manier krijg je tig merken en types naar je kop geslingerd omdat smaken verschillen :)

Leeg

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag ervaringen van users weten

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

epox heeft met b.v. de 8K3A+ ook voor erg veel problemen gezorgd. na goed rondkijken ben ik voor de Gigabyte GA7vrx gegaan. kwam in bijna elke socket-A test als beste eruit. klokt net zo goed over als de Epox (misschien ff een fannetje op je northbridge zetten) en is onwijs stabiel. ik ben er dan ook erg tevreden mee. wel uitkijken voor de vrxp; die is met on-board shit en wil nog wel eens problemen geven....ik heb dan de ook de gewone die geen probs. geeft.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Ik heb zelf een Gigabyte 7VRXP,
dit is echt een super bordje,
is ze goedkoopste in ze soort (op ECS na),
en is super stabiel/snel en asl beste getest bij bv Toms Hardware !!!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

IK ga voor de ASUS A7V333. Geen problemen mee, draait nu ongeveer 2 maanden stabiel. dussss..
eigenlijk is dit te bestempelen als een search vraag

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Calitomnication schreef op 18 oktober 2002 @ 19:39:
IK ga voor de ASUS A7V333. Geen problemen mee, draait nu ongeveer 2 maanden stabiel. dussss..
{sub]eigenlijk is dit te bestempelen als een search vraag[/sub]
Is duurder en minder goed getest !

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

mijn ene USB poort doet ook errug stom , steeds aan en uit bij mijn Wacom Graphire 2 kanje ook niet eens fatsoenlijk werken :S Ik heb nu een Epox 8KHA ( kt266) en een Xp2000 @ 1815mhz, Is dus redelijk overklokbaar en ook stabiel , alleen die ene usb poort zit zo te fucken :S Mischien een driver update ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• mr.loepie
  • Laatst online: 18-08 15:13

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

ik heb nu de kt3 ultra aru nu ongeveer 5 mnd. en het draait zeer goed 2000+ op 2200+ stabiel

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:55

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
asus a7v333 ook rockstable hier

Tweakers Discord

Verwijderd

Gigabyte GA7vrx bevalt me zeer goed , en de Asus A7V333 riad is ook wel goed , maar ik heb ze beiden, en de Gigabyte bevalt me het beste :)

De Gigabyte heeft geen firewire, dat is een minpuntje.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Tja, hier ga je toch niet uitkomen.. Er zijn veel verschillende users, dus ook veel verschillende favoriete bordjes..

Gewoon wat reviews lezen, voor jezelf eerst duidelijk krijgen wat voor opties je wilt, en wat je budget is.. Dan kun je wel iets moois uitzoeken :)

succes.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik raad jou aan om als Tweaker zijnde zélf reviews te gaan lezen. Zoek de chipset uit en eventueel de moederbordfabrikant dat je het meest aanspreekt, vergelijk de voor- en nadelen tussen diverse mobo's en maak uiteindelijk zélf je eigen beslissing.. Hier vragen welke mobo je moet nemen is zinloos.. Zoveel moederborden, zoveel meningen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.