[MB] nieuw mb cpu 25 graden koeler :)

Pagina: 1
Acties:

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:19

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
vandaag eindelijk mijn nieuwe moederbord (abit at7) binnengekregen, alles geinstalled en zat gelijk op inet tot mijn grote verbaasing 8) maar ja ik 3dmark ff draaien, alleen iets minder dan met me oude moederbord (Asus av7-133) maar deze is dan ook nog niet geclocked en afgesteld, maar ik kijken op hardware docter blijkt me cpu temp van meestal 60-70 graden naar 44.5 te zijn gegaan, idle
ik wist dat sus er een paar graden naast zit maar dit slaat echt alles 8)7

maar oke binnen kort weer ff me waterkoelling aan sltuiten en eindelijk eens kijken hoever die amd 1400 nou eigenlijk wil, draai nu nog met dane elec pc2100, maar volgende week samung original pc2700, dus clocken die bende :)

bla?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:15

Meneer aard

Porsche rulez!

waar slaat dit op :? :?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

op de tempratuurs verschillen met moederborden.

Verwijderd

hmm, die sensor wel goet tegen je AMD aan??? lijkt me nogal veel verschil door alleen nieuw mobo te installen dat je temp 25* omlaag gaat...

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:57

KneoK

Not in a million lightyears

Asus leest als het goed is altijd de temps te hoog uit.
Als Abit ze iets te laag uitleest kom je al snel op een verschil van 25 graden...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat een Asus plankje de temperaturen te hoog leest ligt aan Asus Probe, een brak stukje software.. Deze geeft altijd hogere waarden aan dan in de BIOS wordt aangegeven. Kijk dus altijd in de BIOS, mocht je zéker willen zijn van de temperaturen :)
Pagina: 1