Toon posts:

HELP!! TWINview probleem (spel) :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey ik dacht ik zet er help neer want ik ben echt ten einde raad
ik heb een probleem met Grand prix 3 ik heb nl. twin view (2monitoren) en op de ene monitor zit een goedkoop kaartje en in de andere een Geforce.
Als ik mijn spel open opent hij in het scherm van dat goedkoop kaartje terwijl hij in het geforce scherm geopent moet worden ik heb al vanalles geprobeerd ook met de instellen van nvidia maar het is niet gelukt iemand die er misschien meer verstand van heeft please help alvast bedankt doeg

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
Heb je je geforce wel als primary videokaart geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
hij start op als 2de videokaart maar dat is ook de bedoeling mijn vraag is hoe ik mijn spel venster naar me andere monitor sleep :S dat wil niet echt lukken

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
Ik denk dat GP3 automatisch je primary videokaart pakt. Das dus niet de geforce. Probeer het eens als je hem wel als primary instelt.

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik niet zoveel verstand van is namelijk de computer van me broer maar bedoel je de 2 pci kaartjes verwisselen? of ergens anders als primary in te stellen ? :S

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook al andere topics geprobeerd maar daar wordt ik ook niets wijzer van... :S

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:51
Heb je al een beetje gekloot in je bios?

/offtopic
Je topic omhoog schoppen na 50 minuten word meestal niet echt gewaardeerd

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb niet gekloot in mijn bios ik heb wel gekeken maar daar viel ook niet echt wat tedoen of mijn 2 pci kaartjes verwisselen maar dat is niet de bedoeling ben ik weer af bij het begin maar bedankt :) oh en sorry zal hem niet meer omhoog kicken ofzo

Verwijderd

kijk eens in de beeld eigenschappen in de tab twinview of zo daar zie je twee monitoren afgebeeld een staat als mon1 aangegeven en de andere als 2 sleep nu nummer 2 naar 1 en deze zal als hoofd scherm dus 1 worden gedraait en zo zou het moeten werken tenzij jouw drivers anders werken

Verwijderd

Topicstarter
werkt niet ik kan het wel slepen maar het nummertje 1 blijft staan :S met welke drivers kan dat wel dan?

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

De meeste spellen starten op in je primary scherm.

Ik weet niet wat voor windows je draait, maar in XP heb ik het laatst wel voor elkaar gekregen dat een spel in een verkeerde window opstarte...

Heb trouwens al verschillende configuraties draaiende gehad met 2 monitoren. een AGP met een pci. en momenteel een Matrox G550 en een Hercules met een Radeon 8500 chipset.

Onder alle configuraties zou je in het eigenschappen van je beeldscherm (rechtermuisknop op je bureaublad en dan naar tabblad instellingen gaan) kunnen instellen wat je primary (in het nederlands hoofd) monitor is. Ik weet alleen niet ofdat je broer dat ook wil.... ;)
Selecteer daarvoor je scherm waarop de AGP kaart is aangesloten en vink daaronder aan dat het als primary/hoofdmonitor gebruikt moet worden.

Simpel!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 pci videokaarten en draai op windows 98se en thnx kijken wat ik kan doen

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:07

KneoK

Not in a million lightyears

In veel spellen kun je toch je Display Adapter ook selecteren ?

Oftewel, kun je in het spel zelf niet je GeForce selecteren ???

Verwijderd

Topicstarter
nee geprobeerd maar ik kan alleen me adapter van het beeldscherm waarop ik speel kiezen :S

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:14
Staat er ook niet bij display settings iets van "use as primary monitor" met een vinkje erachter? En zit ook in bios meen ik vaak wel optie om te kiezen welke monitor je als primary wilt gebruiken, al naar gezocht? :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Pagina: 1