Rollercoastertycoon 2, Tegenvaller of cool?

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57623

Topicstarter
Wat vinden jullie? Vind je de game teveel op deel 1 lijken of vind je het een top spel?

Ik ben nu echt O+ op dit spel :9 mjam echt heel leuk maar ook moeilijk. Da's echter een van de enige minpunten. Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11851

'teveel op deel 1 lijken'? nou, IDENTIEK lijkt me nog zwak uitgedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9796

Ik vind het persoonlijk gewoon weer een goed spel...lijkt inderdaad erg op deel 1 maarja dat vind ik juist niet erg. Had echter in deel 2 wel een optie verwacht zodat je first person in je coaster kon rijden maar helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

Het lijkt schandalig veel op deel 1 maar het blijft RCT he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
Weer erg verslavend. Het lijkt erg op RCT 1 maar dat maakt het niet minder. Gewoon erg cool!

If it aint dutch,it aint much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

tegenvaller maar blijft cool :D , maar eigenlijk geen echte vooruitgang, maargoed hij blijft leuk :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
waarom nou niet een first person mode, hele wereld staat daar op te w88 :D. Van mij is het spel zo goed, enige wat dus ontbreekt is die first person mode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

cool!
juist goed dat ze de gameplay van 1 hebben gehandhaaft, want die was al ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61853

Graphics : Tegenvaller ;(
Gameplay : cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07 20:32
te veel rollercoasters, bomen + bos = ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vind de Graphics Juist beter, als het 3D was geweest zouden we misschien een soort Emperor \|Battle 4 Dune krijgen, en dat speelde onweer slecht :( Maar de gameplay is heerlijk gebleven! Jammer van de 1 person functie die mist, maar waarom vind iedereen het zo erg? Ik cind het best meevallen, t zou alleen een leuk extratje zijn... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Graphics : zijn wel goed zo, boeit me verder niet
Gameplay : veeeeel te weinig vernieuwingen... maar een paar nieuwe attracties, beetje nieuwe themeing...

Tegenvaller dus, ik had er meer van verwacht (meer attracties, meer alles)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik vind het een heel zware tegenvaller. Schandalig dat ze dit hebben durven te releasen IMHO

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Tegenvaller, nieuwe dingetjes zijn leuk maar er is teveel uit deel 1 gesloopt zonder reden. Je kunt geen bergen/heuvels maken met het land tooltje (alleen nog in de scenario editor). de paden zijn helemaal verpest, er zijn gewoon paden uitgehaald? Verder kun je niet zelf de padkleuren met padtypetjes combineren. Overigens zag ik net dat er twee precies dezelfde wachtrijen rijen (die gele) zijn?

Op de site komen wel t.z.t. downloads beschikbaar dus laten we hopen dat er nieuwe rides/stalls bijkomen en dat dit wordt gefixed.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
Kan je geen heuvels maken? Ik heb het nog niet gespeeld, wel wat over gelezen. MrData zegt dat je geen heuvels kunt maken. Dus als je achtbaan door een heuveltje wilt laten gaan heb je gewoon pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

RCT2 is zoals RCT1 eigenlijk had moeten zijn. Dat maakt het aan de ene kant wel een beetje een tegenvaller aangezien het zo op RCT1 lijkt, maar het is aan de andere kant gewoon een fantastisch spel en 1000* relaxer als RCT1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Ste7en schreef op 18 oktober 2002 @ 21:26:
Kan je geen heuvels maken? Ik heb het nog niet gespeeld, wel wat over gelezen. MrData zegt dat je geen heuvels kunt maken. Dus als je achtbaan door een heuveltje wilt laten gaan heb je gewoon pech?
dat hoor ik echt van iedereen. Je kan toch gewoon het blokje (bij de schep) kleiner maken als 1 (net als in RCT1) om heuvels te maken. Zal het zo wel effe checken. Als het zo is dan moet iedereen hier gewoon over ophouden en es een keer heel goed de manual doorlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 14-07 16:25

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het had imho bij een add-on mogen blijven. Ik vond hem iig niet echt vernieuwend (ja hij is leuk maar das deel 1 ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47071

tegenvaller maar toch erg kewl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07 20:32
Die achtbanen zijn leuk, maar in het begin zat ik echt zo te kijken, wat is wat nou :? Misschien beter nette menu's maken met categoriën e.d. dan blijft het veel duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55
Hij draait op XP of niet? :) rtc1 draaide er namelijk wel op maar bij het saven sloeg hij of vast, of vloog je eruit :P en laden van een savegame ging niet

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55
Is dit spel trouwens mod vriendelijk? dan zou er toch best wel iemand zijn die zo slim is om er een 1st person coaster mod voor te maken? :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42402

Geen geld lenen ? Geen kortingsbonnen uit te delen en zo meer, waarom niet ? Klik op je vermogen links onderin. 8)7
Hoe trek jij publiek aan. En het vrouwtje wil hem in het Nederlands. :+
edit:
Ja werkt prima onder XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
dat hoor ik echt van iedereen. Je kan toch gewoon het blokje (bij de schep) kleiner maken als 1 (net als in RCT1) om heuvels te maken. Zal het zo wel effe checken. Als het zo is dan moet iedereen hier gewoon over ophouden en es een keer heel goed de manual doorlezen :)
Ik had het over de zgn 'sloping' land tool. In RCT1 kon je het land tooltje kleiner dan 1 blokje maken, zodat je mooie heuvels kon maken. In RCT2 zit deze optie er nog wel in, maar alleen in de scenario editor. Je kunt het dus niet gebruiken tijdens het spelen/bouwen zelf. Je kunt natuurlijk wel heuvels maken tijdens het spelen, maar dan zou je zelf elk randje om moeten buigen en dat is ontzettend veel werk.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

dammit ik kan hem nergens halen :( Thumb up heeft hem niet net als Bart Shit :( komt nu pas 25-10 volgens die gasten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 11:00
Maakt mij echt niet uit dat ie precies hetzelfde eruit ziet als deel1.
Ben allang blij dat ie op XP draaid, daar gaat het mij om.

Helaas nog geen tijd/zin gehad om naar RCT2 te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ste7en schreef op 18 oktober 2002 @ 18:27:
waarom nou niet een first person mode, hele wereld staat daar op te w88 :D. Van mij is het spel zo goed, enige wat dus ontbreekt is die first person mode!
Dank je, ik hoef dat spel echt niet in first person mode :X
dan is het zoals het nu is wel beter. Dat er weinig aan veranderd is kan natuurlijk ook een voordeel zijn ja.. :P

Ik vind het alleen wel jammer dat je nogsteeds niet precieser kan draaien dan 90 graden. Ik heb nog regelmatig dat ik gewoon ergens niet bij kan daardoor, vreselijk irritant plus soms geldverspilling..

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

dattie op deel 1 lijkt is juist een pluspunt vind ik, anders krijg je weer een andere feeling en nu is het gewoon uitgebreider enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Da's waar, Dat had ik met Emperor Battle 4 Dune :r rot spel maar ik kreeg de 1e rct voor me verjaardag, een paar jaar geleden dan he, en nu ben ik alweer verslaafd aan de opvolger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
  • Laatst online: 04-09-2021
Da Monkey schreef op 18 oktober 2002 @ 21:54:
Hij draait op XP of niet? :) rtc1 draaide er namelijk wel op maar bij het saven sloeg hij of vast, of vloog je eruit :P en laden van een savegame ging niet
RCT 1 draait wel op XP, je moet alleen even een patch downloaden van rollercoastertycoon.com, dan werkt dat allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
MrData schreef op 18 oktober 2002 @ 22:05:
[...]

Ik had het over de zgn 'sloping' land tool. In RCT1 kon je het land tooltje kleiner dan 1 blokje maken, zodat je mooie heuvels kon maken. In RCT2 zit deze optie er nog wel in, maar alleen in de scenario editor. Je kunt het dus niet gebruiken tijdens het spelen/bouwen zelf. Je kunt natuurlijk wel heuvels maken tijdens het spelen, maar dan zou je zelf elk randje om moeten buigen en dat is ontzettend veel werk.
Ik heb die optie nooit gebruik in rtc1. Want je dan had dat je van die vet schele heuvels kreeg. Misschien moet ik er maar eens mee oefenen. Kan best handig zijn volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54276

ik vind het meer een update voor RCT 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61853

Wel vaag dat ze nog redelijk lang gedaan hebben over deze game terwijl het niet meer inhoudt dan een addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:57

AMDFreak

Intel is zo..

Ik vind het eigenlijk een kleine tegenvaller... met name de graphics... ik d8 dat het er wel mooier uit ging zien.. (en uiteraard een goeie gameplay)

Tot mijn verbazing zijn er alleen maar wat nieuwe rollercoasters bij ed..
Je kan het beter een uitbreiding noemen.. oid..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129

Je kan het beter een uitbreiding noemen.. oid..
Inderdaad, en vooral niet meer dan dat.

Tegenvaller dit tweede deel, maar ondanks dat blijft het een zeer speelbaar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

valt mij ook een beetje tegen :|.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
M'n kids vonden em al vet cool (wat dat ook moge zijn), dus zijn er al twee op deze aardkloot die er blij mee zijn. Zelf vond ik em idd een add-on van rct 1, maar zal wel weer erg verslavend zijn.
Pagina: 1