Ik heb ook maar eens besloten om mijn bp6 met 2x433 niet onder het stof te laten komen als ik hem niet gebruik, dus ben ik ook maar aan het grazen gegaan. Nu heb ik een vraagje. Die pc heeft geen internetaansluiting, dus ik moet zogenaamd floppygrazen (weet ik veel hoe dat heet). Nu heb ik een laptop met internetaansluiting en daarop het ik dus ook die client geinstalleerd, ik heb blokjes gefetched en ik heb die buff-in.rc5 gekopieerd naar mijn andere pc. Die is gaan grazen.
Als ik nu wil flushen, mag ik dan gewoon de buff-out.rc5 naar mijn laptop kopieren en flushen?
Als ik nieuwe blokjes wil fetchen, mag ik dat gewoon doen via m'n laptop d.m.v. fetch of moet ik eerst de buff-in.rc3 op mijn laptop deleten omdat ik anders dubbel werk ga doen?
Waar het om gaat is dus: hoe moet ik dit precies doen, zodat er niets fout gaat?
Als ik nu wil flushen, mag ik dan gewoon de buff-out.rc5 naar mijn laptop kopieren en flushen?
Als ik nieuwe blokjes wil fetchen, mag ik dat gewoon doen via m'n laptop d.m.v. fetch of moet ik eerst de buff-in.rc3 op mijn laptop deleten omdat ik anders dubbel werk ga doen?
Waar het om gaat is dus: hoe moet ik dit precies doen, zodat er niets fout gaat?