En weer een newbie met een vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb ook maar eens besloten om mijn bp6 met 2x433 niet onder het stof te laten komen als ik hem niet gebruik, dus ben ik ook maar aan het grazen gegaan. Nu heb ik een vraagje. Die pc heeft geen internetaansluiting, dus ik moet zogenaamd floppygrazen (weet ik veel hoe dat heet). Nu heb ik een laptop met internetaansluiting en daarop het ik dus ook die client geinstalleerd, ik heb blokjes gefetched en ik heb die buff-in.rc5 gekopieerd naar mijn andere pc. Die is gaan grazen.

Als ik nu wil flushen, mag ik dan gewoon de buff-out.rc5 naar mijn laptop kopieren en flushen?

Als ik nieuwe blokjes wil fetchen, mag ik dat gewoon doen via m'n laptop d.m.v. fetch of moet ik eerst de buff-in.rc3 op mijn laptop deleten omdat ik anders dubbel werk ga doen?

Waar het om gaat is dus: hoe moet ik dit precies doen, zodat er niets fout gaat?

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

maakt niet zo veel uit...
als je 'm wist en je computer heeft zijn laatste blockje af, dan gaat 'ie random blockjes kraken.... en dan is het afwachten of dat blockje niet eerder gegraasd is...
ik weet niet hoe snel je kunt fetchen?

niet vergeten om te flushen/fetchen naar de DPC keyserver ivm met megaflush!

Join TeamBVD!

• Evert
  • Niet online
Kun je ook meerdere packetjes fetchen zodat mijn andere pc vooruit kan en ik maar 1 of 2 keer per week hoef te flushen?

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

als je je buff-in.rc5 een andere naam geeft, bijv buff-in.rc6, daarna nog een keer fetched, kun je met dnetc -import buff-in.rc6 de buffer importeren...
daarna herhalen tot je een redelijke voorraad hebt...

Join TeamBVD!

• Evert
  • Niet online
Hoelang doet mijn pc (dual c433) ongeveer over 1 standaard pakketje bij proc-usage van 100%? Dan weet ik tenminste hoeveel pakketjes is moet halen. Of kan ik dat ook instellen?

Verwijderd

ligt eraan hoeveel wu's er in het packet zitten, dus daar kan ik je niet een duidelijk antwoord opgeven.

misschien iemand met vergelijkbare instellingen wel???

Verwijderd

Ik doe ongeveer 40 tot 50 blokjes/wu's/1 * 2^28 keys per uur op P2-350. Dit kun je lineair vermenigvuldigen naar 2 * 433.
Dan zou je komen op ong. 100 blokjes per uur. Je kunt maximaal 500 packets importeren (in :out=500:500), bij 4* 2^28 komt dat op 2000 blokjes, daar doe je dan 20 uur over.

Als ik het goed heb tenminste ;)

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Ik denk dat hij 32*2^28 in +/- 40-45min doet.
Mijn 433@541 doet een 32*2^28 in 1h20min

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Evert: Kijk eens op: http://mika.dhs.org/rc5/speed.asp om te kijken hoevel wu's je per dag doet.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Evert
  • Niet online
Hij doet volgens die site 1,2 MK/sec en dus 390 WU's per dag. Als ik dat vermenigvuldig met 2 kom ik uit op 2,4 MK/sec en 780 WU's per dag.

Waar kan ik instellen dat ik 500 packets kan importeren?

Update: moet ik dat instellen bij 11) Fetch:Flush work threshold ==> RC5=-1:-1,DES=-1:-1,OGR=-1:-1,CSC=-1:-1???

Moet ik dan RC5=500:500 neerzetten?

Verwijderd

Yep, RC5=500:500, dan pakt 'ie het maximum.

• Evert
  • Niet online
Mooi, dan denk ik dat ik zo wel ongeveer up and running ben. Bedankt
Pagina: 1