Mijn computer is nadat ie een tijdje (2 uur) aan heeft gestaan erg traag. Als ik kijk in de taakplanner van windows xp zie ik dat er het processorgebruik van explorer.exe 99 % is, terwijl ik niks doe. Ik sluit dan met taakplanner explorer af, start em opnieuw op en weer na een tijdje (halfuurtje of korter) hoppa bronnen weer op 99%. Ze nemen alleen af als ik een ander processorbelastend programma start, maar zodra ik dat weer afsluit schieten ze weer omhoog. Iemand een idee?
Verwijderd
uhmmzzzz, drivers van je mobo???
ik had het probleem met linux redhat, toen d8 ik toch echt dat het daaraan lag -=> geen epox drivers voor linux
ik had het probleem met linux redhat, toen d8 ik toch echt dat het daaraan lag -=> geen epox drivers voor linux
Verwijderd
Heb je ServicePack 1 geinstalleerd? Heb je Internet Explorer van de laatste bugfixes voorzien?
Heb je antivirus geinstalleerd? en zoja, heb je deze aangevuld met de ALLERLAATSTE antivirus-definitieupdates?
Run een FULL system scan die ALLE bits 2x omdraaid...
suc6
el Pappie
Heb je antivirus geinstalleerd? en zoja, heb je deze aangevuld met de ALLERLAATSTE antivirus-definitieupdates?
Run een FULL system scan die ALLE bits 2x omdraaid...
suc6
el Pappie
dit lijkt naar mijn zeggen heel veel op een virus, ik had er ook last van Norton Vond niets, maar na een re-install was alles opgelost!