• Soleus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-02 16:08
hallo, ik heb sinds gisteren een nokia 6310 en nu probeer ik de bellergroepen in te schakelen zodat ik bij verschillende mensen een verschillend toontje kan laten klinken. Nu is het zo dat elke keer als ik deze funktie selecteer hij naar het hoofdscherm springt en er niks gebeurd!!!! Weet iemand waarom dit zo is en hoe ik dit kan oplossen?

Gaarne advies
Soleus

• RedCellNL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04-2024
Weet iemand hoe je bellergroepen kan bijmaken? heb er 5 ofzo standaard. Maar ik wil er meer !

alvast bedankt !

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:59
niet

Tijd van werken, tijd van rusten

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Soleus,
Denk een software Bug. Staan nokia's om bekend :) (en dat ze in de brandt vliegen)
FF terug brengen

[ Voor 22% gewijzigd door Sumuhtsop op 09-10-2003 12:03 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Postjuh schreef op 09 October 2003 @ 12:02:
Soleus,
Denk een software Bug. Staan nokia's om bekend :) (en dat ze in de brandt vliegen)
FF terug brengen
Klopt, deze bug hebben wij ook gehad met een aantal 6310's bij ons op kantoor. Even naar een Business Center/Primafoon/Nokia punt voor een software upgrade :)

• RedCellNL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04-2024
Valt me tegen van Nokia zeg.

Verwijderd

Heb je de contacten met datasuite overgezet ???

Ik had hetzelfde probleem met de overstap van een 6150 -> 6310.
Ik heb toen het toestel in de fabrieksinstelling gezet en daarna eerst de contatacten uit de 6150 geexporteerd naar een file en deze ge importeerd in de 6310. Er zit namelijk een verschil in de belgroepen

Als je de contactpersonen copieerd dan gaat het fout, duurde bij ook even voor ik het door had..

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 19:53 ]

Pagina: 1