Toon posts:

drivers + hercules mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
okay hier komt tie :P:

welke drivers kan ik het best installeren?

-Ik heb een PIII450, 64 MB Ram en een hercules 3D Prophet II mx retail geclockt op 185/193 zonder extra cooling enz.

I-k heb verschillende detonator driver-versies gehad, maar deze hadden toch nog alleen heel wat bugs aan boord.
De orginele hercules drivers (nog steeds niet officieel ge-update) doen het eigenlijk nog steeds het best (het meest stabiel).

-De 3dmark2000 score scheelt alleen nog al wat: hercules drivers: 3530, detonator 6.32: 3648...:(

-Ik heb de update van de hercules drivers en tevens de ge-update bios die te krijgen is op de hercules homepage.

eigenlijke VRAAG:
ervaringen van gebruikers van een hercules MX. Welke drivers bevielen/bevallen het best, en waar zitten de bugs?

Vraag 2:
iets heel anders. Is er een prog. waarmee je je geheugen kunt 'cleanen' nadat je met een prog. bent gestopt? Volgens mij zit m'n swapfile redelijk vol an een potje Kwak3...

thx y'all,

Bas.

http://go.to/xystus
;) voor de echte liefhebber

Verwijderd

Ik draai al een tijd met de Detonator 6.31 en bevallen me tot nu toe het best voor m'n Herc.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de MSI GF2MX. Nu heb ik de nVidia reference drivers v6.35. Origineel zaten er MSI drivers met 5.32 op. Veel heb ik dus niet getest, maar tussen die twee zat wel een verschil van +11,7 fps in Q3 HQ op 1024x768x32. (op 191/191)
6.35 bevalt mij dus prima! :)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 14:46 schreef irrelevant het volgende:
Ik heb de MSI GF2MX. Nu heb ik de nVidia reference drivers v6.35. Origineel zaten er MSI drivers met 5.32 op. Veel heb ik dus niet getest, maar tussen die twee zat wel een verschil van +11,7 fps in Q3 HQ op 1024x768x32. (op 191/191)
6.35 bevalt mij dus prima! :)[/quote]okay cool :P,
Maar die Nvidia reference drivers, dat zijn dus geen Detonator3 drivers..??? Kan ik die ook gewoon proberen met m'n Hercules??

thx.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat is wel Detonator 3.
Zie de bovenste 2 topics hiervan.

Verwijderd

Ik heb ook hercules geforce 2 mx
6.18 is heeeel brak bij mij, wel snel maar heeeel buggy.

snel ff updaten ;)

maar dat betekend weg uptime van een week in win98 :(

Verwijderd

Topicstarter
alrighty :P,

is er ergens een site waar alle versies van de datonator-drivers op te vinden zijn?

Op http://www.nvidiareference.com/ staat de 6.35 versie dus níet..!

thx again.

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Check out:

www.reactorcritical.com

mARCO

sigloos

Pagina: 1