Toon posts:

Zon Breedband Family verbinding delen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij willen in ons studentenhuis vier computers via een ADSL-verbinding op het internet aansluiten. Nou zitten we aan Zon Breedband Family te denken, omdat hiervan zowel de abonnementskosten als de aansluitkosten behoorlijk laag zijn (tja, studenten, he... ;))

We vragen ons echter af hoe makkelijk deze verbinding in ons huis te delen is. Op de Zon-site staat het volgende vermeld over het aansluiten van meerdere PC's:
"Meerdere gebruikers / PC's? - Ja, via USB hub. Simultaan gebruik met meerdere PC's niet mogelijk via USB modem"

Wil dit nou zeggen dat we slechts met z'n allen tegelijkertijd kunnen internetten wanneer we ergens in huis een servertje neerzetten, waar bijv. Winroute op draait? (of is dit zelfs ook niet mogelijk?)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ja, dat moet je opzoeken in de FAQ

[ Voor 0% gewijzigd door Maarten op 18-10-2002 17:28 . Reden: URL toegevoegd ]

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Is t via versatel?
kdacht t wel :) (edit:ja)
en..... -->
ik heb dus zonnet plus via versatel en ik zal even zeggen hoe ik t doe -->

ik gooi de uitgang van de router (tis er maar een) in de uplink van een switch en vervolgens plug ik daar mn pc, mn mac en mn vaders laptop in :)
en alles werkt :)

en je hebt dus beswel kans dat dat bij die andere versatel variant oook zo werkt
is btw 53 euro voor 768 down en 128 up

sorry, ik had dat van dis usb hub niet helemaal goed begrepen, ik dacht dat je wel kon kiezen (dat konden weij namelijk wel, dacht ik)

oh, dit gaat met usb, maar wat er dus bijstond -->
kan je met meerdere mensen? -->
"
Ja, via USB hub. Simultaan gebruik met meerdere PC's niet mogelijk via USB modem"

vat ik ook niet :?

kan je niet kiezen voor ethernet eventueel?
konden wij dus wel...

mhm, t scheelt 13 euro per maand, dat valt wel mee, voor 4 mensen en t is wat sneller en t is makkelijk om meer mensen erop te zetten, maarja, duurder is t wel dus :(

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52

Dit topic is gesloten.