Als ik XP opstart en naar verkenner ga dan duurt het zeker 1,5 minuut voor mijn drives verschijnen. Als ze er eenmaal zijn dan gaat alles gewoon snel en heb ik geen problemen meer, weet iemand een oplossing voor dit probleem
dat is niet anders,
dat heet het fragmenteren van je gegevens, dat is hetzelfde met word etc.
jammer
dat heet het fragmenteren van je gegevens, dat is hetzelfde met word etc.
jammer
Toevallig CD's in je CDROM spelers, als je die uberhaupt al hebt (wat ik niet weet, ik mis specs bijv?)
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
En als je eerst een twee minuten wacht na het opstarten en daarna met je verkenner aan de slag gaat?
Waar ik op doel is, dat XP een aantal services op kan starten. Dat kost soms wat resources, waardoor de performance van de GUI tijdelijk wat minder is.
Waar ik op doel is, dat XP een aantal services op kan starten. Dat kost soms wat resources, waardoor de performance van de GUI tijdelijk wat minder is.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
dat is wel waar, maar bij de meeste XP systemen merk je daar niets van (op een Pentium III hooguit de eerste pakweg 20 sec na het verschijnen van de desktop). Ik denk dat je het moet zoeken in een of andere gare service (virusscanner, ...), inderdaad de cdromspelers etc. of een probleem met bepaalde netwerkverbindingen/locaties etc.FoolZero schreef op 18 oktober 2002 @ 17:23:
En als je eerst een twee minuten wacht na het opstarten en daarna met je verkenner aan de slag gaat?
probeer eens wat services van XP uit te schakelen, bijvoorbeeld de CD-schrijf service.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
sorry, ik heb een
WD 80 gb disk en een
IBM 40 gb disk
en een pioneer dvd-speler en een lite-on cdrw-recorder.
WD 80 gb disk en een
IBM 40 gb disk
en een pioneer dvd-speler en een lite-on cdrw-recorder.
Oke het probleem is opgelost, blijkbaar had XP een netwerkkaart geinstalleerd zonder dat die aanwezig is, heel raar, ik kan hem niet weg halen want dan installeerd hij vanzelf opnieuw, dus heb ik hem maar uitgezet, en nu doet alles het gewoon weer goed, als iemand nog weet hoe ik hem permanent weg haal??? Anders thx voor jullie antwoordenlimoentje schreef op 18 oktober 2002 @ 17:26:
[...]
dat is wel waar, maar bij de meeste XP systemen merk je daar niets van (op een Pentium III hooguit de eerste pakweg 20 sec na het verschijnen van de desktop). Ik denk dat je het moet zoeken in een of andere gare service (virusscanner, ...), inderdaad de cdromspelers etc. of een probleem met bepaalde netwerkverbindingen/locaties etc.
probeer eens wat services van XP uit te schakelen, bijvoorbeeld de CD-schrijf service.
Als je de netwerkkaart niet weg kan krijgen, helpt het misschien als je de kaart een vast IP adres geeft (bijv. 192.168.0.1)...
Zit er niet misschien een netwerkkaart op je moederbord geintegreerd? Zo ja, misschien helpt het om deze uit te schakelen in het bios?
Zit er niet misschien een netwerkkaart op je moederbord geintegreerd? Zo ja, misschien helpt het om deze uit te schakelen in het bios?
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Pagina: 1