[mohaa] Display-problemen

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik weet dat er een topic was waar alle mohaa hardware problemen in konden, maar deze kan ik niet terug vinden.

Symptonen: beeld is niet om aan te zien :(
Besturingssysteem: Windows XP SP1
Geheugen: 512 MB Siemens DDR
Moederbord: Jetway V266B
Proc: AMD Athlon XP 1700+
Video: Club3D Geforce 2 MX400 64 MB
VIA drivers: 4.43
nVidia drivers: 41.72, 30.81 en 23.11
Geluidskaart: Soundblaster Audigy(1)

Ik krijg het menu in beeld als wit-geblokt, zonder textures. Daarnaast wordt de introductie video wel afgespeeld, maar krijg ik alleen maar een zwart beeld. In-game heb ik ook het probleem dat de chross niet ge textureerd is maar simpelweg een geel blokje met zwarte inhoud.

Kan iemand mij hier mee helpen? Ik gooi dit niet in V&B omdat alle andere spellen goed zijn.

De videokaart is niet overgelocked.

offtopic:
morgen lan-party gaan we dit spel ook spelen, daarom wil ik het graag zo snel mogelijk opgelost hebben.

[edit]
Screenshots zie hieronder

http://members.lycos.nl/dijkmansport/mohaa.JPG
http://members.lycos.nl/dijkmansport/mohaa1.JPG

Verwijderd

dan hoort het nog steeds in V&B ;)

ik neem aan dat je de nieuwste drivers al hebt?

• LollieStick
Ik heb verschillende drivers geprobeerd...

Verwijderd

Weet je heel zeker dat je dit maar bij 1 game hebt?

• LollieStick
100% zeker. Ik heb RTCW. Age of Empires, Empire Earth, Unreal Tournament, Unreal Tournament 2003, Quake3 en Quake3 arena geprobeerd, welke allemaal goed waren.

Ik heb dit probleem eerder gehad op een TNT2 M64, maar las later dat deze kaarten niet ondersteund werden dus dacht ik dat het daar door kwam.

Verwijderd

Dan blijft dit topic in SPV (SGD is niet het goede forum :+ ) ;)

Met die laatste info durf ik bijna wel te stellen dat je geen driver probleem heb want een aantal daarvan stellen zwaardere eisen aan je kaart dan mohaa. Maar om zeker te zijn zou ik aanraden toch de driver eens te verwijderen en te herinstalleren :)
(daarmee bedoel ik ook de kaart fysiek verwijderen enzo :) )

• LollieStick
Nieuwe ontdekking: De zelfde drivers werken goed op een ander systeem met ook een Geforce 2 MX.

Ik ga zo eens proberen de drivers te vernietigen met een dergelijke detonator destroyer.

• LollieStick
Nope... ik heb de detonators volledig verwijderd, en versie 30.82 geinstalleerd, maar het helpt helemaal niets. :(

• LollieStick
Ik hoor van verschillende kanten dat het aan Service Pack 1 van Windows XP kan liggen. Kan iemand dat hier bevestigen?

Verwijderd

probeer t gewoon :)

• LollieStick
Het probleem is opgelost. Wat het probleem was weet ik niet. Ik heb Windows opnieuw geinstalleerd voor de 3e keer, met SP1 en nu werkt het wel.

Het blijft vreemd :|
Pagina: 1