(Pricewatch) Leverancier op provincie?

Pagina: 1
Acties:

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 10:49
Een suggestie:

Op de pricewatch is het mogelijk om de leverancier op land te selecteren. Wat misschien nog handiger is, is om op provincie te selecteren.

Als er iets stuk gaat, ga je gemakkelijker langs de shop als het in de buurt is. Zelf bestel ik liever iets in de buurt, dan 300km bij mij vandaan.

• Robin
  • Niet online
Je kunt toch al zoeken op plaatsnaam, mij lijkt het dus een beetje overdone om dan nog eens te gaan sorteren op provincie.

• honey
  • Laatst online: 13-03 10:49
Op plaatsnaam??? Zal nog eens kijken....nee, kan het niet vinden! Waar/hoe dan?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Opzich is het wel handig om er voor te zorgen dat je een bepaalde afstand in kan voeren. En dat daar dan alle winkels bij worden gezocht. (lijkt me persoonlijk veel werk)

Bijvoorbeeld:
Je woont in Arnhem en vult dan als afstand 10 kilometer in. Dan krijg je dus alle winkels in een straal van 10km.

:)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

honey schreef op 18 oktober 2002 @ 19:27:
Op plaatsnaam??? Zal nog eens kijken....nee, kan het niet vinden! Waar/hoe dan?
Klik op "Plaats" boven de tabel en je komt uit bij http://www.tweakers.net/s...=&Start=&Sortering=Plaats

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Pizzaman schreef op 18 oktober 2002 @ 19:29:
Opzich is het wel handig om er voor te zorgen dat je een bepaalde afstand in kan voeren. En dat daar dan alle winkels bij worden gezocht. (lijkt me persoonlijk veel werk)

Bijvoorbeeld:
Je woont in Arnhem en vult dan als afstand 10 kilometer in. Dan krijg je dus alle winkels in een straal van 10km.

:)

Moet je dus aantalwinkels * aantalplaatseninnederland afstanden gaan invoeren/berekenen. Wordt een beetje te veel van het goede. Of je moet van alle shops met een GPS-ontvanger de lengte- en breedtegraad gaan bepalen :P

Makkerlijk zou zijn om te sorteren op postcode. Dan heb je ook een redelijk goed idee van wat er bij jou in de buurt zit.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1