Ik kon mijn systeem altijd in de hibernate (slaapstand) zetten, maar op de een op andere dag werkt het niet meer.
Hij hibernate ook niet meer automatisch na x minuten en als ik de computer via start -> Shut Down -> hibernate sluit hij meteen af en reboot hij. Hij schrijft zijn geheugen niet op de hardeschijf weg.
Ook standby geeft dezelfde symptonen.
Ik kan me niet herinneren dat ik mijn BIOS instellingen of Windows instellingen heb gewijzigd waardoor dit probleem is opgetreden. Ik heb wel wat programma's geinstalleerd maar dat kan het volgens mij ook niet zijn.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
- Ik heb hibernate al uitgeschakeld in windows en opnieuw opgestart, en later weer ingeschakeld maar dat werkte niet.
- Ik heb aan mijn BIOS instellingen gesleuteld maar dat hielp ook niks.
- Ik heb de instellingen van mijn BIOS en van Windows op andere instellingen gezet en weer terug op gelijk maar het hielp geen zier.
- ik heb genoegd hardeschijfruimte vrij en zelf HD al gedefragmenteerd
Mijn specs:
MSI KT3 Ultra2
Athlon 1800+
Win2k
Wie helpt mij !!!???
Hij hibernate ook niet meer automatisch na x minuten en als ik de computer via start -> Shut Down -> hibernate sluit hij meteen af en reboot hij. Hij schrijft zijn geheugen niet op de hardeschijf weg.
Ook standby geeft dezelfde symptonen.
Ik kan me niet herinneren dat ik mijn BIOS instellingen of Windows instellingen heb gewijzigd waardoor dit probleem is opgetreden. Ik heb wel wat programma's geinstalleerd maar dat kan het volgens mij ook niet zijn.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
- Ik heb hibernate al uitgeschakeld in windows en opnieuw opgestart, en later weer ingeschakeld maar dat werkte niet.
- Ik heb aan mijn BIOS instellingen gesleuteld maar dat hielp ook niks.
- Ik heb de instellingen van mijn BIOS en van Windows op andere instellingen gezet en weer terug op gelijk maar het hielp geen zier.
- ik heb genoegd hardeschijfruimte vrij en zelf HD al gedefragmenteerd
Mijn specs:
MSI KT3 Ultra2
Athlon 1800+
Win2k
Wie helpt mij !!!???