Verwijderd
Dat zou idd beter zijnVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 15:54:
...
dus we moeten nog gewoon geduld hebben en onze output overal verhogen, zodat wij overal de winnende punten vinden!
Nou niet helemaal.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 15:54:
RC5 is wel afgelopen, en een of andere anonieme japanner heeft daar het punt gevonden.
PC kan van een Nederlander geweest zijnRC5-64 Finished! On 14-Jul-2002, after 1757 days of searching the winning key to RSA Labs' RC5-64 project was successfully recovered by distributed.net. 0x63DE7DC154F4D039 was returned by a P3-450 in Japan running Windows 2000.
Sorry, het is vrijdag.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Mobster schreef op 18 oktober 2002 @ 16:03:
[...]
Nou niet helemaal.
[...]
PC kan van een Nederlander geweest zijn
Sorry, het is vrijdag.
LOL ...
Ik had een keer in KOS, in een een of ander klein internet cafe ff voor de gehele vakantie ff een
Na 2 wkn. ff een flush en de handel weg gehaald
De wedstrijden waar m.b.v. distributed computing naar een oplossing wordt gezocht heeft natuurlijk maar 1 juiste uitkomst. Denk ook bv aan de vorige projecten van distributed.net, zoals CSC - DES en ook RC5-56. De andere distributed computing projecten bieden grotendeels een berg data aan die is uitgerekend. Denk bv. aan het uitrekeken van een bepaald gen ergens. Deze data kan dan worden gebruikt voor verder onderzoek. Opzich is de berekening van dat gen geen werelddoorbraak. Maar wat er verder mee gebeurt maakt het belangrijk.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Project CSC - Voltooid 16 januari 2000
Project DES-III - Voltooid op 19 januari 1999
Project DES-II-2 - Gestart op 13 juli 1998
Project DES-II-1 - Voltooid op 24 februari 1998
Project RC5-56 - Voltooid op 19 oktober 1997
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Nee hoor. GRO-6 heeft bijvoorbeeld 4 verschillende paren oplossingen:Mobster schreef op 18 oktober 2002 @ 16:36:
Er is toch wel altijd een uniek paar oplossingen? Zo heb ik het altijd begrepen...
1
2
3
4
| 0 1 4 10 12 17 0 1 4 10 15 17 0 3 5 9 16 17 0 4 6 9 16 17 |
Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk niet weet of dit voor langere GRO's ook geldt.
We spend our years as a tale that is told
Nou, je moet ze sowieso allemaal afgaan - want wellicht vindt je er eentje die korter is, maar is er een andere die nog korter is.Dutchman! schreef op 18 oktober 2002 @ 16:53:
Er is lijkt me een theoretisch/bekende kortste GR met 25 markeringen, als wij er eentje vinden die korter is, is het project geslaagd
dan zou je toch zeggen dat die oplossingen eel makkelijk zijn
maar dat zal wiskundig wel niet op gaan.
D.net moet maar snel eenn wat gaan doen aan een degelijk uitleg van hun OGR
Uhm, nee.gp500 schreef op 18 oktober 2002 @ 20:11:
ik zie 6 getallen op een rij is ogr -25 dat ook .
dan zou je toch zeggen dat die oplossingen eel makkelijk zijn![]()
maar dat zal wiskundig wel niet op gaan
Verwijderd
Wel, een oplossing is ook heel gemakkelijkgp500 schreef op 18 oktober 2002 @ 20:11:
dan zou je toch zeggen dat die oplossingen eel makkelijk zijn![]()
maar dat zal wiskundig wel niet op gaan.
Waar het om gaat is dat je niet zomaar een oplossing vind, maar de kortst mogelijke ! En dat is een ander paar mouwen... Vandaar trouwens de O in OGR, die komt van Optimal. Da's ook de reden waarom ik hierboven GR schreef en niet OGR : mijn progje zoekt geen optimale oplossing. Als je hiervoor een snel algoritme ontwikkelt heb je een Turing award vast denk ik
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2002 21:51 . Reden: typo's + wat duidelijker geformuleerd ]
Sterker nog, ik kan er zo 1 voor je opschrijven.Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 21:48:
Ik denk dat een oplossing voor GR-25 in no time gevonden werd.
0 - 1 - 3 - 7 - 15 - 31 - 63 - 127 - 255 - 511 - 1023 - 2047 - etcetera
Als elke volgende afstand het vorige getal +1 is, kan er nooit 2 keer dezelfde afstand voorkomen.
Verwijderd
Wij stonden een keer te wachten op het postkantoor, hahahaha client geinstalleerd op een dienstpctje en ja hoor die blijft braaf storten , volgens mij vindt die systeembeheerder het ook wel een tof projectzephyer schreef op 18 oktober 2002 @ 16:06:
[...]
![]()
![]()
LOL ...
Ik had een keer in KOS, in een een of ander klein internet cafe ff voor de gehele vakantie ff eendraaien ...
![]()
Na 2 wkn. ff een flush en de handel weg gehaald
Verwijderd
Kom gezellig helpen bij THINK, want die bedoel je.We kijken daar of er moleculen met een kankermolecuul reageren, als ze dat met de hand moeten proberen zijn ze eeuwig bezig, daarom helpen we ze maar (heb ik er misschien aan het eind van mijn leven wat aan )RIKZ schreef op 18 oktober 2002 @ 16:07:
Andere projecten hebben bv, ook niet direct een uitkomst wanneer het is afgelopen. Ik ben even kwijt welk project het was. FOldingof iets dergelijks die hadden hun eerste fase af. en zijn met de resultaten daarvan een tweede fase begonnen.
De wedstrijden waar m.b.v. distributed computing naar een oplossing wordt gezocht heeft natuurlijk maar 1 juiste uitkomst. Denk ook bv aan de vorige projecten van distributed.net, zoals CSC - DES en ook RC5-56. De andere distributed computing projecten bieden grotendeels een berg data aan die is uitgerekend. Denk bv. aan het uitrekeken van een bepaald gen ergens. Deze data kan dan worden gebruikt voor verder onderzoek. Opzich is de berekening van dat gen geen werelddoorbraak. Maar wat er verder mee gebeurt maakt het belangrijk.
Verwijderd
Inderdaad, zo heb je op een triviale manier een GR gevonden. Maar zo spilzuchtig was mijn progje nou ook weer nietLord Daemon schreef op 20 oktober 2002 @ 23:46:
Sterker nog, ik kan er zo 1 voor je opschrijven.
0 - 1 - 3 - 7 - 15 - 31 - 63 - 127 - 255 - 511 - 1023 - 2047 - etcetera
Als elke volgende afstand het vorige getal +1 is, kan er nooit 2 keer dezelfde afstand voorkomen.De serie 2<sup>n</sup>-1 levert dus GRs. Maar geen OGR's, dat mag duidelijk zijn.
[beterweter-modus]Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 10:40:
[...]
Kom gezellig helpen bij THINK, want die bedoel je.We kijken daar of er moleculen met een kankermolecuul reageren, als ze dat met de hand moeten proberen zijn ze eeuwig bezig, daarom helpen we ze maar (heb ik er misschien aan het eind van mijn leven wat aan )
kankereiwit
[/beterweter-modus]
ROTFLMAOLoco-Motiv schreef op 21 oktober 2002 @ 14:45:
[...]
[beterweter-modus]
kankereiwit![]()
[/beterweter-modus]
Verwijderd
<AHEM> eiwit betrokken bij de regulering van het immuunsysteem wat tijdelijk buitenspel gezet moet worden (waarbij vooral dat tijdelijk een moeilijke factor is).Loco-Motiv schreef op 21 oktober 2002 @ 14:45:
[...]
[beterweter-modus]
kankereiwit![]()
[/beterweter-modus]