Toon posts:

Drivers voor monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He,
Ik heb een onwijs irritant gepiep in me monitoor af en toe. Geen idee waar het aan ligt. Heb de refresh rate al op 85 Hertz gezet maar helpt niet. Zou het niet kunnen zijn dat ik drivers ervoor moet instaleren?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 21:56
geef eerst eens wat meer info
wat voor monitor is het, e.d.

Verwijderd

nee. het enige waar de monitor drivers voor zijn is dat je in je systemproperties bij monitor het merk en type ziet staan ipv plug&play monitor.

Verwijderd

Topicstarter
Owke sorry hier komt ie:
LG Flatron 793FT

Heb btw al meer problemen gehad met lg monitoren.

Verwijderd

ik ervaar hetzelfde als ik bepaalde sites bezoek met veel wit. Dan begint mijn pc te piepen.
Zodra ik een andere site bezoek is het weer over. das pas raar.

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 14:30
ik heb ook een monitor die ook heel iritant piept, eerst was het niet zo en nu wel na een kwartier ofzo dan is het weer over, heel vaag

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 15:42:
nee. het enige waar de monitor drivers voor zijn is dat je in je systemproperties bij monitor het merk en type ziet staan ipv plug&play monitor.
Ja er staat nu Plug and Play.

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 14:30
ander moet je even naar LG mailen

Verwijderd

Topicstarter
Haha ik heb al zoveel contact met ze gehad heb al 2x een nieuwe monitoor gehad van ze. Deze heb ik nu sinds Woensdag. En als je ze belt bijv. Hang je zo een kwartier aan de lijn.

Verwijderd

probeer te achterhalen wanneer die piept.
Bijvoorbeeld met bepaalde kleuren, of spelletjes etc.

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik heb ook zoiets soortgelijkt gehad. Zitten er speakers in die monitor of heb je je speakers vlakbij die monitor staan?

Wat ook wel wil helpen is een lagere resolutie/refresh rate draaien. Waarschijnlijk draai je hem nu op een resolutie/refresh rate die die niet ondersteunt of iets dergelijks...

Misschien kan je vertellen wat voor resolutie je hem nu hebt draaien en wat hij maximaal aan kan die monitor. Sorry, maar ik heb geen zin om je monitor ff na te checken op de site van LG.... Ik kan mijn monitor ook op 2048 zetten terwijl hij officieel max 1600 aankan. Mijn oude monitor heb ik daarmee naar de schroot geholpen. Trouwens, mijn tweede monitor, die begint ook wel eens letterlijk te piepen als hij een veels te hoge resolutie voor zijn kiezen krijgt. Het beeld is dan ook absoluut onleesbaar.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Topicstarter
Er staat wel een boxje naast maar niet extreem dichtbij. De refersh rate staat op 85 hertz. Me monitor is een 17inch en staat nu op 1024x768.

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 19 October 2002 @ 11:08:
Er staat wel een boxje naast maar niet extreem dichtbij. De refersh rate staat op 85 hertz. Me monitor is een 17inch en staat nu op 1024x768.
Op mijn school hebben verschillende monitoren ook een piep, verschrikkelijk irri. Deze zijn echter al een paar jaar oud en hebben er al vele uren op zitten. Naar mijn mening zijn die monitoren dus ook absoluut versleten als ze piepen.

Ik weet niet hoe lang je hem al hebt en ofdat jij nog garantie op je monitor hebt? Anders zou ik hem gewoon terugbrengen.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 21:23

Maartenvs

For Sale

Dit is een heel normaal verschijnsel komt ook bij voedingen voor. Zijn transistors die mee gaan resoneren en dat gaat piepen. Zijn zat topics over als je zoekt naar "piepende voeding" staat ook uitleg bij hoe je er vanaf komt (bv lijmen met nagellak).

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Oud topic, niet echt nuttige kick. Dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.